مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
۰ نفر

تاکنون ۱۰۵ نقطه حادثه خیز و پرتصادف در استان زنجان شناسایی شده از این تعداد ۷۲ نقطه پرتصادف و مابقی حادثه خیز است.

نقاط حادثه‌خیز

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالحسین علی اکبری با بیان این مطلب افزود: در همین راستا روند ایمن سازی و تعریض محور سه راهی شیفت تا چورزق به طول پنج کیلومتر آغاز شده و برای ایمن سازی این محور ۵۳ میلیارد ریال اعتبار از منابع استانی پیش بینی شده است. این پروژه در حال حاضر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز اول این پروژه به طول دو کیلومتر امسال به بهره برداری  می رسد.

وی گفت: کمربندی قیدار یکی از محورهای پرتصادف این استان است که نصب گاردریل در محل پرتگاه، تعیین تکلیف تقاطع‌ روستای گوندره و لاچوان، اصلاح رمپ خروجی کمربندی به محور ابهر - قیدار، تکمیل پل همدان و تکمیل علائم انتظامی، اخطاری و مسیرنما از جمله اقدامات انجام شده در این محور است.

علی اکبری اظهار کرد: ایمن سازی نقاط حادثه خیز به اعتبارات بسیار زیادی نیاز دارد اما با این حال تاکنون ۶۹ نقطه  پر تصادف در استان زنجان رفع مشکل و ایمن‌سازی شده است و اصلاح ۳۴ نقطه نیز در برنامه کاری امسال است.

وی افزود: نصب روشنایی، علائم و تابلوهای هشدار دهنده معابر برون‌شهری، تونل‌ها و همچنین ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب حفاظ ایمنی، تعریض، اصلاح هندسی راه‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته برای آشکارسازی نقاط پر تصادف در جاده‌های زنجان است.

کد خبر 600179

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha