اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش ساخت سریال جدید رادیویی «از روزگار رفته» را بر اساس وقایع مشروطه در ایران آغاز کرده است.

سریال رادیویی "از روزگار رفته"

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مینو جبارزاده کارگردان سریال رادیویی "از روزگار رفته" ضمن اعلام این مطلب افزود: این سریال رادیویی بر اساس وقایع دوران مشروطه توسط هانیه نجفی ویاسمن شکرگزار نوشته شده است که مضمونی تاریخی، سرگرم کننده و آموزشی دارد.

وی افزود: از آنجا که ژانر سریال‌های تاریخی در بین مردم طرفداران بسیاری دارد، ساخت این سریال رادیویی را آغاز کردیم که در صورت موافقت رادیو، فصل‌های دیگر آن نیز در آینده تولید خواهد شد. در حال حاضر در مرحله تمرین این نمایش رادیویی هستیم و به زودی ضبط فصل اول آن را آغاز می‌کنیم.

در فصل اول مجموعه تاریخی "از روزگار رفته" رویا فلاحی، ایوب آقاخانی، سعیده فرضی، مهرداد عشقیان، فریبا طاهری، نوشین حسن زاده، رامین پورایمان، نورالدین جوادیان، راضیه مومیوند، محمد رضاعلی، محمد آقا محمدی، علی میلانی، مونا صفی، کامیار محبی و مجید حمزه به ایفای نقش می‌پردازند و ژاله محمدعلی تهیه کنندگی، مینو جبارزاده کارگردانی و نرگس موسی پور افکتوری آن را بر عهده دارد.

کد خبر 600159

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha