مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهادت یکی از تکاوران جان‌برکف پلیس استان در تیراندازی سرنشینان مسلح یک دستگاه خودرو سواری در محور نیکشهر-ایرانشهر خبر داد.

تيراندازي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار احمد طاهری با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز، مأموران یگان تکاوری ۱۱۰ شهرستان نیکشهر حین کنترل خودروهای عبوری در پلیس راه محور نیکشهر-ایرانشهر به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و با علائم هشداردهنده قصد توقیف آن را داشتند که راننده، بدون توجه به ایست پلیس به سرعت متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در نهایت مأموران با تعقیب و گریزی کوتاه و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی خودرو را متوقف کردند که بلافاصله سرنشینان مسلح با پیاده شدن از خودرو، به سمت خودروی انتظامی تیراندازی کردند و از محل متواری شدند. متأسفانه بر اثر این تیراندازی استواریکم صادق کریمی ندیمی به دلیل اصابت گلوله به سرش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و یک مأمور انتظامی دیگر نیز مجروح شد.

سردار طاهری با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان‌برکف نیروی انتظامی استان، خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان متواری این جنایت آغاز شده و نتیجه اعلام خواهد شد.
 

کد خبر 600097

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha