چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راه نیروی انتظامی محدودیت‌های ترافیکی را در محورهای اصلی کشور اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، تردد موتور سیکلت از پنج شنبه (17 مرداد) تا پایان جمعه (18 مرداد) در محورهای کندوان (کرج - چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین - رشت، ساوه - همدان و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع تریلر وکامیون از محور کرج - چالوس ممنوع است.

پلیس راه نیروی انتظامی همچنین اعلام کرد: تردد همه وسایل نقلیه از محور کندوان از کرج به سمت چالوس از ساعت 14 تا 24 جمعه ممنوع است و از ساعت 16:30 دقیقه تا 24 تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

در محور هراز هم تردد همه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

در این محور از ساعت12 تا ساعت24پنج شنبه (17 مرداد) و از ساعت 5 تا 24 جمعه ( 18 مرداد) تردد همه کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است.

همچنین از ساعت 15 تا 22 جمعه (18 مرداد) رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه از رودهن(انتهای بلوار کریتون ) به سمت آمل ممنوع و از ساعت 17 تا 22 رفت و آمد همه وسایل نقلیه از آب اسک تا دو راهی رودهن یکطرفه است.

در محور ساوه - همدان تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 پنج شنبه (17 مرداد) و از ساعت 7 تا 24 جمعه (18 مرداد) از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان) و بالعکس ممنوع است .

تردد تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 جمعه (18 مرداد) تا ساعت 24، از تهران به قائم شهر و بالعکس در محور دماوند ممنوع است.

در محور قزوین - رشت و بالعکس تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای تریلرها و کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 پنج شنبه و از ساعت 7 تا 24 جمعه ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با شماره تلفن 88255555 پاسخگوی وضع راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.

کد خبر 59994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز