مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان این که همچنان ۵۰ درصد تست‌های کرونا در مرکز استان مثبت است، گفت: روزانه هزار تست PCR در اهواز انجام می‌شود.

تست کرونا در اهواز

امرالله مردانی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین از کاهش مراجعات طی یک هفته اخیر خبر داد و افزود: البته بخشی از مراجعات مربوط به افرادی است که برای بازگشت به محل کار نیاز به آزمایش منفی دارند و برخی دیگر هم بدون علامت مراجعه می‌کنند. درباره گروه دوم وضعیت جسمی‌ وعلائم بررسی می‌شود تا تست‌گیری بی‌هدف از آنها صورت نگیرد. 

مردانی این وضعیت را البته شکننده عنوان کرد و گفت: نگرانی‌ها همچنان وجود دارد و امیدواریم در روزهای منتهی به پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر وضعیت به همین گونه ادامه پیدا کند و شاهد افزایش ابتلا و مراجعات نباشیم.

وی تاکید کرد: با توجه به آمار ابتلای بیماری در خانواده‌ها ما انتظار داریم که مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و مراقب سلامتی خود باشند همچنین از حضور در دورهمی های خانوادگی و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

این مسئول درباره روند واکسیناسیون سالمندان در اهواز عنوان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد ۷۵ تا ۷۹ سال آغاز شده است. در کل اهواز حدود ۷۵۰۰ سالمند در این گروه سنی دارای پرونده الکترونیک سلامت ثبت شده هستند و حدود ۴ هزار نفر از این جمعیت در شرق سکونت دارند. تنها در یک روز ۱۹۰۰ مراجعه‌کننده داشتیم و این مساله نشان از استقبال خوب مردم از روند واکسیناسیون در مرکز استان است.

کد خبر 599924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha