سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل حمله تروریستی به مدرسه ای در غرب کابل از سوی تروریست های فرقه گرا را به‌شدت محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مدرسه ای در غرب کابل هدف حمله وحشیانه تروریستی و فرقه گرا گرفته و تعداد زیاد دانش آموزان دبیرستان دخترانه سیدالشهدا شهید و یا زخمی شده اند.

اطلاعیه سفارت جمهوری ایران در کابل با محکوم کردن حمله به دبیرستان دخترانه در کابل این اقدام را غیر اسلامی و غیر انسانی خواند و افزود که  اطمینان داریم که اهداف شوم عوامل اینگونه جنایت ها محقق نشده و خشونت های فرقه ای در افغانستان شکل نخواهد گرفت.

در اطلاعیه سفارت کشورمان در افغانستان آمده است: بدیهی است که مراجع قانونی و ذیربط در این رابطه اقدام های مقتضی را بعمل آورده و جنایتکاران را به نحوی مجازات خواهند کرد.

براساس آخرین اعلام  وزارت کشور افغانستان در این رویداد تروریستی که ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز به وقت محلی رخ داد تاکنون ۲۵ نفر کشته و ۵۲ تن دیگر زخمی شده اند اما منابع خبری در افغانستان تعداد قربانیان را بیشتر از رقم اعلام شده عنوان می کنند.

کد خبر 599725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha