مجموع نظرات: ۵
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

آذربایجان غربی با وجود اینکه دو برابر میانگین کشوری نانوا دارد اما کمبود نان لواش و صف های طولانی در آن موجب شده تا شهروندان نسبت به مدیریت نان دراین استان گلایه های زیادی داشته باشند.

نانوایی

به گزارش همشهری آنلاین ،این استان بیش از 5 هزارنانوایی دارد و نانوایی‌هایش به نسبت جمعیتش از استان های همجوارخود بیشتر است. اما با وجود این نانی مانند لواش از اوایل امسال در ارومیه کم پیدا شده و این نان پر مصرف راه به غرفه های سوپری ها پیدا نمی کند.
در آذربایجان غربی بر خلاف همسایه شرقی خود تنوع قیمت نان چندان زیاد نیست اما به علت تعداد زیاد نانوائی‌ها و نبود مشتری در برخی مناطق شهروندان معتقدند، نانوائیها سهمیه آرد خود را به قنادی ها و تولید کنندگان زیر زمینی زولبیا و بامیه می فروشند و به همین علت قیمت 30 هزار تومانی زولبیا و بامیه برای فروشندگان صرف می کند.
بنا بر اعلام اتحادیه نانوایان ارومیه در حال حاضر 800نانوایی لواش در این شهر مشغول به کار هستند، حتی روزهای جمعه 50 نانوائی لواش پز درارومیه پخت می کنند  وع ملا نباید کمبودی از نظر این نان پر مصرف در این شهر وجود داشته باشد اما شهروندان معتقدند میزان تولید نان و ساعت کار این نانوایان باید با نظارت بیشتری دنبال شود تا صف های نان در مناطق مرکزی شهر کمتر شود.

کد خبر 599635

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha