سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم هندبال جوانان کشورمان عصر امروز با شکست برابر کویت در دیدار فینال رقابت های قهرمانی آسیا به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات دست یافت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال جوانان کشورمان دقایقی پیش در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی هندبال جوانان آسیا که در اردن برگزار شد، برابر کویت با نتیجه 31 بر 30 شکست خورد و به کسب مقام دوم این مسابقات رضایت داد.

هندبالیست‌های جوان کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی این مسابقه ها هم برابر کویت به میدان رفته بود که آن دیدار را با نتیجه 33 بر 31 به کویت واگذار کرده بود.

همچنین در دیدار رده بندی هم قطر برابر کره جنوبی که در دو دوره گذشته این مسابقه ها عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود، به پیروزی دست یافت و جایگاه سوم رقابت های قهرمانی هندبال جوانان آسیا را از آن خود کرد.

در پایان رقایت‌های قهرمانی هندبال جوانان آسیا که از چهارم مرداد ماه در امان پایتخت کشور اردن آغاز شده بود، تیم های هندبال جوانان کویت و ایران به عنوان نماینده این قاره جواز حضور در هفدهمین دوره مسابقه‌های جام جهانی هندبال جوانان که در آگوست سال 2009 در مصر برگزار می‌شود، را کسب کردند.

کد خبر 59942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز