سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رکورد دیگری به رکوردهای فیلم "شوالیه سیاه" اضافه شد: این دنباله بتمن در 18 روز از آغاز نمایش به فروش 400 میلیون دلار رسید.

به گزارش آسوشیتدپرس به گفته توزیع کننده فیلم شرکت برادران وارنر تا دوشنبه 4  آگوست فروش "شوالیه سیاه" در آمریکا به  400.4 میلیون دلار رسیده است.

جف گلدستین مدیرکل فروش وارنر گفت" شوالیه سیاه" توانست در نیمی از زمان رکورددار قبلی "شرک 2" که در چهل وسومین روز نمایش به 400 میلیون دلار فروش رسید، از این مرز بگذرد.

آخرین فیلم بتمن اکنون در مقام هشتم از لحاظ فروش کلی قرار دارد، و انتظار می‌رود سه‌شنبه به مقام هفتم برسد و به این ترتیب اولین فیلم "مرد عنکبوتی" را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اقتباس شده از کتاب‌های کارتونی پشت سر بگذارد.

نمایی از شوالیه سیاه- رویترز

شرکت برادران وارنر انتظار دارد که این فیلم در طول دو هفته با عبور از رکورد فروش اولین فیلم "جنگ‌ ستارگان" (461 میلیون دلار) در مقام دوم از لحاظ فروش در آمریکا پس از فیلم تایتانیک (600.8 میلیون دلار) قرار گیرد.

"شوالیه تاریکی" به خصوص به خاطر بازی فوق‌العاده بازیگر جوانمرگ‌شده هیث لجر در نقش ژوکر، دشمن بتمن، مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفته است.

کد خبر 59940

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز