چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۰ نفر

دوج‌کوین از زمان حضور در بازار ارزهای دیجیتال رشد فزاینده‌ای داشته و توانسته این روزها نامی معتبر در این بازار برای خود دست و پا کند.

دوج کوین

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از کوین‌متریکس، قیمت دوج‌کوین در روز سه‌شنبه (دیروز) حدود ۴۰ درصد رشد داشته و این رشد امروز نیز تداوم داشته است.

دوج‌کوین حالا پس از بیت‌کوین، اتریوم و بایننس‌کوین، دارای سقف ۶۹ میلیارد دلاری در بازار بوده و چهارمین رمزارز بزرگ به‌حساب می‌آید.

با نگاهی به نمودار قیمت، افزایش ارزش دوج‌کوین یک امر عادی به‌نظر می‌رسد. در پایان ماه آوریل، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در توییتی بار دیگر به این رمزارز اشاره کرد. با این حال او گفته است که توییت‌هایش درباره دوج‌کوین نوعی شوخی بوده است. در همان زمان «مارک کیوبن» سرمایه‌دار، کارآفرین و مالک تیم بسکتبال «دالاس ماروریکس» نیز توییت‌های بسیاری را درخصوص دوج‌کوین منتشر کرد.

کیوبن در توییتی که در روز دوم ماه مه منتشر کرد، نوشت: «تا زمانی که شرکت‌های بیشتری برای محصولات و خدمات خود از دوج استفاده کنند، این ارز دیجیتال می‌تواند یک ارز قابل استفاده باشد، زیرا ممکن است ارزش خریدش بهتر از یک دلاری باشد که در بانک نگه داشته‌اید. اگر نرخ بهره سر به فلک بکشد یا هزینه‌ها سقوط کند یا راکد شود، دوج نیز کاهش خواهد یافت. بله! یک شوخی که اکنون قانونی است.»

بیشتر بخوانید:

۶۹۳ آدرس برتر در حال حاضر ۷۹.۲ درصد از کل دوج‌کوین در گردش جهان را کنترل می‌کنند. ایلان ماسک تاثیرگذارترین فرد در افزایش قیمت دوج‌کوین عنوان شده است. جدیدترین افزایش قیمت این رمزارز به‌طور خاص به اظهارات و توییت‌های مربوط به دوج‌کوین ماسک نسبت داده شده است.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 599141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha