چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

مردی که ۳۱ سال را به تنهایی در جزیره‌ای سپری کرده بود حالا که با شیوع کرونا، آرزوی بسیاری از مردم جهان است که به‌عنوان قرنطینه بتوانند ساکن این جزیره‌ زیبا باشند باید آن‌ را ترک کند.

مائورو موراندینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، مائورو موراندینی که اکنون ۸۲ ساله است بیش از سه دهه پیش در حال دریانوردی بود که قایقش خراب شد و قایق سرنوشتش او را به سمت این بهشت گمشده برد.

مائورو به محض پا گذاشتن در «جزیره بودلی» که شبیه جزایر ساردینا بود تصمیم گرفت همانجا ماندگار شود. این رابینسون کروزوئه‌ ایتالیایی طی ۳۱ سال بدون جیره و مواجب به معنی واقعی از خاک این جزیره دفاع کرده است. به این معنی که چون خاک و ماسه‌های زیبای این جزیره باعث می‌شود برخی برای سرقت آن به جزیره بیایند؛ در چنین مواقعی مائورو موراندینی از خاکی که وطنش هم نیست دفاع می‌کند.

او بارها تا پای جان با سارقان خاک جزیره درگیر شده است. موضوع زندگی او اکنون مورد توجه برخی رسانه‌های جهان قرار گرفته است. برای نمونه دیلی‌میل با تصاویر زیبایی از این جزیره که در منطقه ساردینا واقع شده، به شرح زندگی این مرد می‌پردازد.

اکنون پس از ۳۱ سال آن هم در شرایط شیوع کرونا، ساختمانی که او در آن ساکن بود تخریب شده و مائورو مجبور است با وجود نگرانی برای خاک جزیره آن را ترک کند. او به خبرنگارها گفت: امیدوارم بتوانم دوباره به جزیره‌ بازگردم.

کد خبر 599075

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha