سخنگوی دولت در ابتدای نشست خبری هفتگی خود که به صورت مکتوب برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، ایشان را الگوی اخلاقی و انسانی و نماد عدالت و حریت دانست و اظهار کرد: در این شب‌های قدر ضمن طلب عفو و بخشش برای خود و همه انسان‌ها از خدای بزرگ، خیر و برکت در دو جهان را برای همه هموطنان‌مان مسالت می‌کنم. 

علی ربیعی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی دولت با اشاره به موضوع سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر خارجه، اظهار کرد: در خصوص این موضوع نهادهای مسئول پس از دستور رئیس جمهوری پیگیر بوده و هنوز گزارشی از این پیگیری‌ها داده نشده است. 

سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود که به صورت مکتوب برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، ایشان را الگوی اخلاقی و انسانی و نماد عدالت و حریت دانست و اظهار کرد: در این شب‌های قدر ضمن طلب عفو و بخشش برای خود و همه انسان‌ها از خدای بزرگ، خیر و برکت در دو جهان را برای همه هموطنان‌مان مسالت می‌کنم. 

وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا عامل یا عاملان سرقت و انتشار فایل صوتی مصاحبه محمدجواد ظریف شناسایی شده‌اند و اینکه آن پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد، اظهار کرد: آقای دکتر آشنا خودشان استعفا دادند. در خصوص این موضوع نیز نهادهای مسئول پس از دستور رئیس جمهوری پیگیر بوده و هنوز گزارشی از این پیگیری‌ها داده نشده است. مسئولان ذی‌ربط به موقع در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

کد خبر 599009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha