مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
۰ نفر

رئیس ارتباطات مردمی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان لرستان درباره اجرای طرح‌های غیرحضوری توسط این اداره‌کل توضیح داد: با استفاده از سامانه 3070 ، حدود 30 خدمت به 758 هزار و 4 نفر بیمه‌شده تأمین اجتماعی استان لرستان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود که آخرین آن 12 اسفند سال گذشته رونمایی شد.

طرح3070

فاطمه کاظمی- همشهری آنلاین:

رئیس ارتباطات مردمی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان لرستان درباره اجرای طرح‌های غیرحضوری توسط این اداره‌کل توضیح داد: با استفاده از سامانه 3070 ، حدود 30 خدمت به 758 هزار و 4 نفر بیمه‌شده تأمین اجتماعی استان لرستان به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود که آخرین آن 12 اسفند سال گذشته رونمایی شد.

رضا حمیدکیا ادامه داد: طرح 3070 در واقع بخش مهمی از تأمین اجتماعی الکترونیک با رویکرد تحول دیجیتال و هوشمند سازی فرآیندها در سازمان تأمین اجتماعی است. خدمات دیجیتالی سازمان با این 30 خدمت غیرحضوری و با هدف گذاری کاهش 70 میلیون بار مراجعه به واحدهای اجرائی سازمان آغاز شده و توسعه کمی و کیفی آن ادامه خواهد یافت. ارائه هر خدمت به صورت غیر حضوری و دیجیتال مستلزم بازنگری، اصلاح و مهندسی مجدد فرآیندها به لحاظ کسب و کاری است و این امر در حوزه معاونت بیمه‌ای با همکاری اداره‌کل امور حقوقی و قوانین، مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات و شرکت مشاورمدیریت و خدمات ماشینی تأمین انجام پذیرفته و معماری جدیدی برای ارائه خدمات طراحی شده است. در واقع فرآیندهای دیجیتالی طرح 3070 بسیار متفاوت و پیشرفته‌تر از فرآیندهای غیرحضوری و نیمه‌حضوری قبلی است.

وی افزود: طرح تلفن گویای 1420 نیز راه‌اندازی شده که شرکای اجتماعی اداره‌کل تأمین اجتماعی می‌توانند با با این شماره سوالات خود را بپرسند و اپراتورهای ما به فراخور نیاز، آن‌ها را به بخش‌های مختلف ارجاع دهند.

رئیس ارتباطات مردمی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان لرستان تأکید کرد: با اجرای این طرح‌ها که تاکنون بی‌سابقه بوده، حجم زیادی از مراجعات به اداره کاهش یافته و ضمن بهبود ارائه خدمات، از میزان ترافیک شهری نیز کاسته می‌شود.

کد خبر 598999

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha