سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
۰ نفر

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: چهارشنبه شب سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب به ایران وارد و موجب افزایش بارندگی، رعد و برق و بادهای موقت در بیش از ۱۰ استان می‌شود.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی افزود: امروز دامنه فعالیت سامانه بارشی عمدتا در استان‌های واقع در نواحی مرکزی، شمال شرقی، شرق، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی خواهد بود. استان‌هایی مثل هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان، اصفهان، نیمه شمالی فارس امروز بارندگی پراکنده خواهند داشت.

وی ادامه داد: در آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین، اردبیل و شمال شرق خوزستان بارش‌ها پراکنده تر است و گاهی وزش باد هم پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز هوا در سواحل خزر ۵ تا ۸ درجه گرم‌تر می‌شود اما دوباره از فردا تا پایان با کاهش دما در استان‌های شمالی مواجه می شویم.

وی گفت: فردا چهارشنبه در سمنان، خراسان‌ رضوی و جنوبی، اصفهان، شمال شرق فارس، سیستان و بلوچستان باران‌های پراکنده ادامه دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی،  سامانه جدیدی فردا شب از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد که فردا شب در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌هایی مثل زنجان قزوین، البرز، تهران برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور، کرمان و سیستان‌و بلوچستان رگبار باران و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: آسمان تهران امروز هم نیمه ابری است و در ساعات عصر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 598971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha