معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار از برگزاری همایشی به منظور دعوت و جذب سرمایه‌گذاران ۴ استان اقلیم کردستان عراق برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه، بعد از عید سعید فطر خبر داد.

خالد جعفری

خالد جعفری در این زمینه به همشهری آنلاین گفت: هدف این همایش یک‌روزه،  ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به صورت جامع و کامل به سرمایه‌گذاران خارجی است.

 وی افزود: بر ضرورت قابل اجرا بودن فرصت های سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: در این همایش علاوه بر ارائه فرصت‌های مطالعه و تدوین شده از سوی استان،  باید عناوین کلی فرصت های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داد تا آنها نیز بررسی و پیشنهادات خود را مطرح کنند.

جعفری ادامه داد: در برنامه‌ریزی این همایش باید میز هماهنگی و همفکری تدوین شود تا امکان تبادل نظر و کسب اطلاعات دقیق درباره فرصت‌های سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران اقلیم قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: اولویت این همایش جذب سرمایه‌گذاران اقلیم کردستان برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بانه و بعد در سایر مناطق استان است.

جعفری اضافه کرد: تعداد ۹ طرح صنایع تبدیلی کشاورزی، ۱۲ طرح صنعتی و پتروشیمی و ۱۵ طرح مورد تایید سازمان خدمات سرمایه‌گذاری استان، آماده ارائه در این همایش برای جذب سرمایه‌گذار است.

کد خبر 598876

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha