هر دلار امروز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ درصرافی‌های بانکی ۲۱ هزار و 731 تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 112 تومان کاهش قیمت داشت. البته این نرخ، دومین نرخی است که امروز از سوی صرافی ملی برای دلار اعلام شد.

دلار

به گزارش همشهری آنلاین،  امروز و در ابتدای روز، هر دلار در صرافی‌های بانکی ابتدا  ۲۱ هزار و ۸۰۲ تومان معامله شد که نسبت به دیروز ۴۱ تومان کاهش قیمت داشت. اما همانند دیروز صرافی ملی، نرخ دومی را بر اساس اعلام سایت سنا بانک مرکزی اعلام کرد و مجددا قیمت هر دلار را به ۲۱ هزار و ۷۳۱ تومان کاهش داد تا قیمت  دلار امروز نسبت به روز گذشته ۱۱۲ تومان کاهش یابد. دیروز قیمت دلار پس از مدت ها بالاخره به کانال ۲۱ هزار تومانی سقوط کرد.

امروز قیمت خرید و فروش دلار در صرافی ملی در ساعت حدد ۱۴ و ۳۰ دقیقه به ترتیب به ترتیب ۲۱ هزار و ۳۰۱ تومان و ۲۱هزار و ۷۳۱ تومان اعلام شد.

همچنین، در ابتدا قیمت خرید یورو نیز ۲۶هزار و ۸۶ تومان و قیمت فروش آن ۲۶هزار و ۶۱۳ تومان بود که قیمت خرید و فروش آن  نسبت به دیروز بدون تغییر ماند. اما در اعلام دوم نرخ  از سوی صرافی ملی نرخ خرید و فروش یورو نیز کاهش یافت و به ترتیب ۲۵ هزار و ۳۵۵ تومان و ۲۵ هزار و ۸۶۷ تومان اعلام شد.

اما امروز در بازار متشکل ارز،  هر دلار با نرخ میانگین ۲۱ هزار و ۵۶۸ تومان و هر یورو با نرخ میانگین ۲۵ هزار و ۷۲۶ تومان معامله شد.

در بازار آزاد نیز هر دلار با قیمت ۲۱ هزار و ۷۱۹ تومان و هر یورو با قیمت ۲۶ هزار و ۶۱۵ تومان معامله شد.

کد خبر 598837

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha