مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
۰ نفر

مدیران خودرو اولین قرعه‌کشی ۱۵ دستگاه گوشی تلفن همراه شیائومی ویژه خریداران خودروهای این شرکت را از میان خریداران خودرو در ماه مبارک رمضان برگزار کرد.

مدیران خودرو

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مدیر بازاریابی شرکت مدیران خودرو در ابتدای مراسم قرعه کشی گفت: شرکت مدیران خودرو هم زمان با آغاز ماه مبارک رمضان، طرحی را برای اهدای هدیه به خریداران خودروهای ام وی ام و بازدیدکنندگان از نمایندگی های سراسری این شرکت آغاز کرد.

بابک صدرایی افزود: شرکت مدیران خودرو در این طرح تعداد ۵۰ عدد گوشی شیائومی و برای بازدید کنندگان نیز ۳۰۰ عدد هندزفری شیائومی در نظر گرفته است که از طریق قرعه کشی به این عزیزان اهدا می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و برای رعایت اصول بهداشتی، قرعه کشی میان خریداران و بازدید کنندگان در چند مرحله برگزار می شود.

 صدرایی گفت: امروز اولین مرحله این قرعه کشی گوشی همراه با انتخاب ۱۵ برنده گوشی شیائومی برگزار شد. دوره دوم قرعه کشی نیز در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود و آخرین دوره قرعه کشی نیز در روز عید سعید فطر برگزار می شود

وی افزود: از ابتدای ماه رمضان تا به امروز تعداد ۴۳۰ نفر اقدام به خرید خودرو و تکمیل وجه کرده اند که قرعه کشی از میان این افراد انجام می شود.

صدرایی در ادامه اظهار داشت: قرعه کشی ۳۰۰ هندزفری به صورت یک روز در میان برگزار می شود و اسامی برندگان نیز در اینستاگرام  و وب سایت این شرکت اعلام می شود.

یادآور می شود مراسم قرعه کشی در محل نمایندگی ۲۴۶ مدیران خودرو حیدری  صورت پذیرفت که از نمایندگان قدیمی و فعال این برند است.

کد خبر 598783

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha