مهران مدیری این روزها در تدارک روی آنتن بردن یک مسابقه در فصل پنجم «دورهمی» است که با نگاهی متفاوت نسبت به چند فصل گذشته این برنامه تولید شده است.

دورهمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، مهران مدیری این روزها با سریال «دراکولا» مهمان شبکه نمایش خانگی است، سریالی که فصل اول آن با نام «هیولا» در سال ۹۸ از پلتفرم‌ها پخش و با استقبال خوبی مواجه شد،  در فصل دوم چندان نتوانست با اقبال مواجه شود.  

اما مهران مدیری در طی سال‌ها فعالیتش همواره به همین شکل کار کرده است، برخی از آثارش با استقبال خوبی مواجه شده‌اند و برخی دیگر هم نتوانستند آنطور که باید و شاید مخاطب خود را داشته باشند.

او حالا این روزها به دنبال ساخت فصل  پنجم مجموعه «دورهمی» است. مجموعه‌ای که نخستین بار نوروز ۹۵ به روی آنتن رفت و طی مدت چهار سال ادامه یافت و اخرین قسمت آن ساعاتی پیش از تحویل سال ۱۴۰۰ به روی آنتن شبکه نسیم رفت و در آن خبر از تولید فصل جدید با طراحی متفاوت داده شده بود.

در طی این سال‌ها برنامه‌های متفاوتی تولید شدند که شکل و شیوه متفاوتی داشتند و بعضا با نگاهی متفاوت اما در همان حال و هوا نسخه دیگری تولید شد. حالا فصل پنجم برنامه «دورهمی» مدیری نیز به نظر می‌رسد نگاهی متفاوت به برنامه «عصرجدید» علیخانی داشته باشد. برنامه‌ای که مدیری با شعار جذاب، مهیج و عجیب برای آن فراخوان داده است تا علاقمندان بتوانند برای حضور در آن اعلام آمادگی کنند.

آنطور که از شواهد پیداست مدیری قرار است تنها از نام «دورهمی» در این برنامه استفاده کند و همانطور که خودش اعلام کرده است سبک و سیاق متفاوتی خواهد داشت. باید دید آیا این برنامه مدیری نیز می‌تواند همچون چند فصل گذشته «دورهمی» با استقبال خوب مخاطبان شبکه نسیم مواجه شود یا خیر.

کد خبر 598672

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha