سرمربی پرسپولیس بعد از پایان دیدار برگشت پرسپولیس و الریان در کنفرانس خبری حاضر شد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر چند شرایط و بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم اما خوشحالم که عالی نتیجه گرفتیم.

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی چهار بر دو امشب پرسپولیس مقابل الریان قطر در آخرین بازی گروه E لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا افزود: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم جا دارد از مسئولان برگزاری مسابقات، فدراسیون فوتبال هند و مردم هند که میزبانی خوبی از ما داشتند تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فکر می‌کنم مقتدرانه به عنوان تیم اول صعود کردیم. زحمات زیادی برای این موضوع گرفته شد. از تمام کسانی که تلاش کردند نظیر اعضای باشگاه و خصوصا بازیکنان تشکر می‌کنم. آنها جانفشانی کردند. در شرایط آب و هوایی اینجا و همچنین شرایطی که داریم با تمام توان بازی کردند.

وی درباره پیروزی چهار بر دو پرسپولیس مقابل الریان قطر تصریح کرد: سختی زیادی را متحمل شدیم. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی با تعداد گل بالا بود. هرکس بازی را دید از تماشای آن لذت برد. نشان دادیم می‌خواهیم بازی را با عملکردی پویا و فعال به جریان بیندازیم. از الریان بهتر بودیم.

یحیی ادامه داد: امیدوارم این روند را در ادامه بازی‌ها و همچنین بازی‌هایی که در لیگ برتر ایران داریم ادامه دهیم.

گل‌محمدی درباره علاقه مردم هند به پرسپولیس و عملکرد این تیم تاکید کرد: باعث خوشحالی ماست که طرفداران خوبی پیدا کرده‌ایم. روابط دو کشور صمیمانه و با دوستی بالا بوده است. از لحاظ فرهنگی نیز اشتراکات زیادی داشته‌ایم. فکر می‌کنم این موضوع به صلح و صفا بین دو کشور بیشتر می‌شد از آنها تشکر می‌کنیم. خاطرات خوبی در اینجا داشتیم. خیلی امیدوارم سفر دیگری به این کشور خوب داشته باشیم.

کد خبر 598170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha