مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

منطقه آزاد مغان در کمیسیون امور زیربنایی تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

منطقه آزاد

نماینده پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با اعلام این خبر اظهار کرد: منطقه آزاد تجای مغان در ۲ نقطه بیله‌سوار و پارس‌آباد اصلاندوز در کمیسیون زیربنایی و اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسید تا در مرحله نهایی در صحن مجلس به رای گذاشته شود.

عباس جهانگیرزاده با قدردانی از پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های مجمع نمایندگان در گام آخر نیز تصویب این منطقه با موفقیت انجام شود تا شاهد نقطه عطفی در توسعه و اقتصاد استان باشیم.

وی گفت: استان اردبیل دارای ۳۸۰ کیلومتر مرز خشکی با جمهوری آذربایجان است و لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری، صنعتی در این استان از چند سال پیش در مجلس مطرح بود و امیدواریم تصویب نهایی این لایحه باعث خوشحالی اهالی استان شود.

صاحبنظران معقتدند در استانی محروم مانند اردبیل مزیت‌های منطقه آزاد مانند اشتغال‌زایی، حضور سرمایه‌گذاران در منطقه، معافیت از عوارض گمرکی و سود بازرگانی، افزایش ارزش افزوده املاک و مستغلات و معافیت‌های مالیاتی ۲۰ ساله می‌تواند تحولی در توسعه منطقه و جبران محرومیت‌ها ایجاد کند که نیازمند استفاده مناسب از این فرصت ارزشمند است.

کد خبر 597957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha