هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ با کاهش قیمت ۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و ۲۸ هزار تومان معامله شد تا همچنان در کانال ۱۰ میلیون تومان معامله شود.

سکه

به گزارش همشهری آنلاین، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) در ساعت حدود ۱۴  به ۱۰ میلیون و ۲۸ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵ هزار تومان کاهش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۸۹۸ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز ۲ هزار تومان کمتر بود. امروز قیمت دلار نیز در بازار اندکی کاهش یافت.

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۲۵ هزار تومان کاهش داشت. ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون و ۵۹۰ تومان معامله شد که ۱۰ هزار تومان کمتر از قیمت آن در روز گذشته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به یک میلیون و ۹۹۸ هزار تومان رسید که  ۳۸ هزار تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به  ۹۹۷ هزار تومان رسید که حدود یک هزار تومان ارزاتتر از روز گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۷۶۴ دلار اعلام شد که نسبت به روز کاهش قیمت داشت.

کد خبر 597951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha