سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸
۰ نفر

حراج ساتبیز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به شکل آنلاین در لندن برگزار می‌شود.

حراج ساتبیز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، این فروش آثار هنرمندان قدیمی تا معاصر را دربر می‌گیرد. از نقاشی هنرمند هلندی ریچل رویش گرفته تا دام لورا نایت انگلیسی اولین زنی که در دهه ۱۹۳۰ به عضویت آکادمی سلطنتی هنر درآمد و ریچل وایترید که برنده اولین جایزه زن ترنر  شد.

در اطلاعیه حراج ساتبیز آمده است: دهه‌ها است که تفرقه بین زنان و مردان هنرمند وجود دارد و هنوز هم قربانی می‌گیرد. زنان هنرمند باید درکنار هم کار کنند و حد اعتدال را رعایت کنند. این مسئله‌ای است که ما برای به ثمر رساندنش تلاش می‌کنیم و با همین طرز فکر این حراج را برگزار می‌کنیم. با گردآوری آثار زنان هنرمند در کنار هم می‌خواهیم شرایط را تغییر دهیم. آری، این هنرمندان زن هستند، اما خیلی مهم‌تر از آن هنرمند هستند.

حراج ساتبیز از۲۰ تا ۲۷ می(۳۰ اردیبهشت تا۶ خرداد) به‌صورت آنلاین چکش می‌خورد. همزمان نمایشگاهی از ۲۲ تا ۲۷ می(۱ تا ۶خرداد) میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

ساتبیز یک حراج خانه آمریکایی است که یکی از بزرگ‌ترین حراجی‌های آثار هنری، جواهرات و مجموعه‌ها را اداره می‌کند. این حراجی، چهارمین حراجی قدیمی جهان است و در ۹۰ مرکز در ۴۰ کشور فعال است. دفتر مرکزی آن در نیویورک سیتی در آمریکا واقع است. ساتبیز سالانه ۲۵۰ حراجی در بیش از ۷۰ رشته گوناگون برگزار می‌کند.

کد خبر 597734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha