مجموع نظرات: ۰
شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
۰ نفر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت یک فرهنگسرای مجهز به امکانات روز با همکاری شهرداری یاسوج در سی‌سخت خبر داد.

فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدعلی پیرسبزی در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین اظهار کرد: تا قبل از زمین‌لرزه سی‌سخت، تمام فعالیت‌های فرهنگی-هنری و آموزشی در ساختمان مرکزی اداره ارشاد این شهرستان به شکل محدود انجام می‌شد و این فضای محدود پاسخگوی نیازهای سی‌سخت نبود.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز سی‌سخت به زیرساخت‌های فرهنگی و آغاز بازسازی‌های پس از زمین‌لرزه در این شهرستان، برای ساخت فرهنگسرا با مسئولان شهرداری یاسوج و برای تأمین اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه جلساتی را برگزار کردیم. ماحصل این جلسات قرارداد ساخت این مجموعه فرهنگی با همکاری شهرداری یاسوج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بود که به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

پیرسبزی درباره امکانات این فرهنگسرا گفت: سالن پلاتو، سالن اجتماعات، سالن تئاتر، نگارخانه و اتاق برای انجمن‌ها در نقشه ساخت این فرهنگسرا گنجانده شده است. همچنین تجهیز ساختمان کنونی مجتمع سینمایی سی‌سخت در دستور کار اداره ارشاد اسلامی قرار دارد.

کد خبر 597070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha