اینستاگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات است. این شبکه به اندازه شبکه مادر فیس‌بوک، یک پلتفرم تبلیغاتی بزرگ شده است و در حال حاضر شرکت‌ها و مارکترهای بسیاری تبلیغات و کمپین‌ها تبلیغاتی خود را در این شبکه اجرا می‌کنند.

image-20210424091923-1.jpeg

در حال حاضر اینستاگرام بیش از دو برابر توییتر کاربر فعال دارد (که رقم آن ۱.۰۷۴ میلیارد است) و به همین خاطر می‌توانید با تبلیغ درست و هدفمند به مخاطبان هدف خود برسید. بهترین شرط شما برای موفقیت در اینستاگرام به اشتراک گذاشتن تصاویر خیره کننده و عکس‌های با کیفیت بالا است. چرا؟ به این خاطر که این شبکه اجتماعی بر پایه تصاویر بنا شده است و شما باید روی این بخش از تولید محتوا در این شبکه، بسیار زمان بگذارید.

این روش تبلیغاتی تقریباً برای هر نوع شرکتی می‌تواند اثربخش باشد و نتیجه دهد. حتی برندهایی که احتمال می‌دهند که ممکن است هیچ مخاطبی در این پلتفرم نداشته باشند نیز، می‌توانند با برنامه ریزی صحیح و ارائه محتوای اثربخش و گیرا به طیف وسیعی از مخاطبان دست پیدا کنند. آنها حتی اگر محصول ملموسی نداشته باشند نیز، می‌توانند این کار را انجام دهند.

اما اگر مطمئن نیستید که تبلیغات اینستاگرام چگونه کار می‌کند و حتی چگونه می‌توانید از آن نتیجه بگیرید، باید آن را به کاردان این نوع تبلیغات بسپارید. اگر کاملاً مطمئن نیستید که چگونه از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید یا نگران هزینه آن هستید، می‌توانید اجرای صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام را به رسا بسپارید تا مطمئن به نتیجه گرفتن آن باشید.

خدمات آژانس تبلیغاتی رسا

تمام آنچه رسا در خدمات خود به مشتریان ارائه می‌دهد، از کمپین‌های تبلیغاتی در کانال‌های مختلف گرفته تا تدوین استراتژی برای برند، میزان دقت بالایی دارد و خلاقیت در آن موج می‌زند. خلاقیت اصلی‌تری عامل در پیشبرد کارهای مشتریان رسا است. رسا، مفتخر است که یک تیم پرشور و باتجربه را به عنوان هسته اصلی خود در اختیار دارد. تیمی متشکل از کارشناسان، که هر یک یکی از حلقه‌های محکم در ر زنجیره رسا هستند.

در میان خدمات و سرویس های سایت رسا می‌توانیم به تولید محتوا، تبلیغات در تلگرام، تبلیغات در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ، اجرای کمپین توییتر و موارد مرتبط دیگر اشاره کنیم. در ادامه درباره خدمات رسا با شما صحبت خواهیم کرد.

تبلیغات در اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین خدماتی که در بسیاری از کمپین‌های تبلیغاتی اجرا شده توسط آژانس‌های تبلیغاتی، فراموش شده و به آن توجهی نمی‌شود کنترل و تحلیل نتایج حاصل از کمپین‌های تبلیغاتی است. به همین خاطر یکی از خدمات متمایز آژانس تبلیغاتی رسا در مقایسه با رقبا، ارائه خدمات گزارش گیری از مراحل اجرای کمپین و تحلیل نتایج به دست آمده برای اندازه گیری میزان اثرگذاری کمپین و همچنین مشخص کردن نقاط ضعف و قوت آن است تا بتوان با پرداختن به نقاط قوت و حذف نقاط ضعف، ارتقای کیفیت کمپین‌ها را بالا برد.

با کمک رسا می‌توانید در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی خود در اینستاگرام و یا حتی دیگر شبکه‌های اجتماعی متمایز نسبت به رقبای خود عمل کنید و بازخورد عالی آن را مشاهده کنید.

طراحی پوستر تبلیغاتی

آژانس تبلیغاتی رسا بر اساس ماهیت کسب و کار و برند شما، ابتدا در تیم خلاقیت و ایده‌پردازی خود، ایده و پیام محتوای شما را مشخص می‌کند و بعد اقدام به طراحی پوستر تبلیغاتی برای کسب و کار شما میکند. سپس تیم طراحی، ایده مطرح شده را با مهارت فنی خود به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند. پوسترهای گرافیکی، پوسترهای رئال، طراحی کاورهای تبلیغاتی و طراحی لوگو از خدمات رسا در این زمینه برای کسب و کار شماست.

طراحی پوستر های تبلیغاتی باید بسیار با دقت انجام شود و نباید در استفاده از المان‌های تبلیغاتی زیاده روی کنید که اگر این اتفاق بیفتد، نتیجه عکس از تبلیغات خود خواهید گرفت. به همین خاطر می‌توانید این کار را به تیم حرفه‌ای و متخصص آژانس تبلیغاتی رسا بسپارید تا پوسترهای تبلیغاتی شما را با نهایت دقت و استفاده از جدیدترین ترند گرافیک طراحی کنند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام را به آژانس تبلیغاتی رسا بسپارید

آژانس تبلیغاتی رسا با بهره گیری از همکارانی با تجربه و حرفه‌ای، شما را در طراحی استراتژی، تعیین اهداف و اجرای یک کمپین تبلیغاتی اینفلوئنسر مارکتینگ موفق همراهی می‌کند تا بتوایند کمیپن را بهترین شکل و به شکل اصولی اجرا کنید و از آن نتیجه عالی بگیرید.

اینفلوئنسر مارکتینگ بایدها و نبایدهای بسیاری دارد و اگر بتوانید تمام اینها را اجرا کنید، می‌توانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. آژانس تبلیغاتی رسا به شما کمک می‌کند که بهترین اینفلوئنسرهای ایرانی را مناسب با حیطه کاری خود پیدا کنید و همچنین بهترین پیشنهادات را با توجه به بودجه‌ای که دارید به شما ارائه می‌دهد.

تولید محتوا برای اینستاگرام

با سپردن تولید محتوای اینستاگرام خود به آژانس تبلیغاتی رسا و همچنین استفاده از پکیج‌های جذاب رسا در راستای تولید محتوا، ‌می‌توانید برای پیج کسب و کار خود محتوای غنی‌، کاربرپسندتر و کاربردی‌تر تولید کنید و خیلی بیش‌تر از گذشته این شانس را دارید که اینگیجمنت بالا و همچنین بازخورد بهتر داشته باشید.

تیم متخصص رسا می‌توانند به شما در تدوین استراتژی اصولی محتوا برای تبلیغات اینستاگرام و همچنین پیش بردن صفحه شما کمک کند. همچنین در تولید محتوای با کیفیت برای کپشن اینستاگرام و پست‌های تبلیغاتی بهترین کار را به شما ارائه دهد.

شما با مراجعه به وب‌سایت رسا به آدرس www.rasaads.com می‌توانید به لیست تمامی خدمات این آژانس دسترسی داشته باشید و در مورد تمام مواردی که در این مقاله  نطرح کردیم با کارشناسان رسا مشورت و صحبت کنید.

کد خبر 596976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha