تیم پرسپولیس در یک بازی پر گل با غلبه بر نماینده هند صعود خود به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان گل‌محمدی در اولین دیدار دور برگشت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف گوآ از هند رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد.

تیم پرسپولیس در این دیدار به نیمی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود و عجیب‌ترین تغییر در تیم گوآ غیبت دروازه‌بان اصلی این تیم بود که بسیار هم تاثیرگذار بود.

شاگردان گل‌محمدی نیمه نخست را هجومی آغاز کردند و مهدی ترابی در دقیقه ۲۴ با یک پاس در عمق شهریار مغانلو را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم سرخ‌ها از این فرصت استفاده کرد و گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

تیم گوا که بعد از دریافت گل اول اشتباهات زیادی را دخط دفاع مرتکب شده بودند در یک ناهماهنگی بین دروازه‌بان با خط دفاعی این تیم در دقیقه ۴۲ روی عیسی آل کثیر مرتکب خطای پنالتی شدند تا مهدی ترابی زننده دومین گل سرخ‌ها باشد.

در نیمه دوم باز هم شاگردان گل‌محمدی خیلی زود و در دقیقه ۴۷ به گل رسیدند. پاس رو به جلوی علی شجاعی از میانه زمین به شهریار مغانلو را این مهاجم با پاس پشت پا به عیسی آل‌کثیر رساند تا او با حرکت در عرض داخل محوطه و شوت زمینی دروازه گوآ را برای سومین بار باز کند. 

شاگردان گل‌محمدی دست از حملات خود نکشیدند و کمال کامیابی‌نیا  که نیمه دوم بجای مهدی ترابی وارد زمین شده بود در دقیقه ۵۸ با ارسال امید عالیشاه از روی نقطه کرنر گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.  

کد خبر 596924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha