مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از افزایش تخفیف‌ها برای مسافران احرازهویت‌شده خبر داد.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از ۲۰۰ سفر در سال انجام دهند از ۳ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های داده شده، بهره مند می‌شوند و عنوان مسافران نقره‌ای را دریافت می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: مسافرانی که بیش از ۳۰۰ سفر در سال را انجام دهند نیز ۵ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود و به عنوان مسافران طلایی شناخته می‌شوند.

نوبخت گفت: برای تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت‌های مبلغ دار نیز حداکثر ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بلیت‌های تک سفره ارائه می‌شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده اس.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ۵ درصد تخفیف و مسافران هشتگرد از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند می‌شوند.

نوبخت ادامه داد: همچنین به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ده درصد تخفیف و در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که برای احراز هویت خود اقدام کنند، می‌توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های اعمال شده بهره‌مند شوند.

نوبخت گفت: تخفیف‌های مربوط به اقشار خاص نیز همانند سال‌های گذشته اعمال می‌شود و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه کنند.

کد خبر 596896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha