برنامه ترکیبی «لوبیا فردا زود بیا» با اجرا و تهیه‌کنندگی مجید قناد، جمعه‌ها روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

لوبیا فردا زود بیا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، پخش برنامه ترکیبی «لوبیا فردا زود بیا» که در ایام تعطیلات نوروز از شبکه آموزش سیما روی آنتن رفت، ادامه پیدا می‌کند. «لوبیا فردا زود بیا» جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ و تکرار آن پنجشنبه هفته بعد ساعت ۹:۳۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود.

مجید قناد تهیه‌کننده و مجری باسابقه برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون که کارگردانی و تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد، با اعلام آغاز پخش «لوبیا فردا زود بیا» در شبکه آموزش سیما، گفت: پخش برنامه «لوبیا فردا زود بیا» از نوروز آغاز شد و بعد از آن نیز، هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۵:۱۵ روی آنتن شبکه آموزش می‌رود.

این برنامه گلچین و ترکیبی از برنامه‌ها و تجربه‌های گذشته عمو قناد است؛ به اضافه برنامه‌هایی جدید که شامل گفتمان، شعر، موسیقی، مسابقه و نمایش عروسکی مثل مسابقه «گل گفتی آی گل گفتی» است. زمان این برنامه ۷۵ دقیقه است و هر قسمت ۱۰ آیتم داریم تا ریتم برنامه سریع و متنوع باشد.

عمو قناد سراغ کودکان ۳۰ سال قبل برنامه‌هایش می‌رود

در «لوبیا فردا زود بیا» از برخی شرکت‌کنندگان قدیمی مسابقه «گل گفتی آی گل گفتی» که حدود ۳۰ سال پیش در برنامه حضور داشتند و حالا خودشان والدین بچه‌ها هستند، بهره گرفتیم که در یکی از آیتم‌های برنامه «لوبیا فردا زود بیا» حضور خواهند داشت و خاطرات خود را از گذشته مطرح می‌کنند.

قناد بیان کرد: «لوبیا فردا زود بیا» زنگ تفریحی است برای بچه‌ها که در طول هفته از طریق شبکه آموزش سیما درس می‌خوانند. ارسال ویدئو توسط بچه‌ها در قالب استندآپ کمدی، گزارش و ... از جمله دیگر بخش‌های برنامه است.  

تهیه‌کننده برنامه تاکید کرد: این برنامه، قصد دارد در کنار فضای مفرح و شاد برای بچه‌ها که در طول هفته مشغول درس خواندن هستند، بار آموزشی نیز داشته باشد. ضمن اینکه مخاطب این برنامه، خردسال، کودک و نوجوان است، سعی کردیم خانواده‌ها را نیز در روز جمعه جذب کنیم. سعی می‌کنیم با شعر و نمایش گفتمان ایجاد کنیم و به‌روز جلو خواهیم رفت.

مجید قناد که اجرا، تهیه‌کنندگی و کارگردانی هنری این برنامه را برعهده دارد، در پایان از دکتر مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش، دکتر مخبر معاون شبکه، شهرام کجوری مدیر گروه آموزش‌های رسمی و دکتر نجفی مشاور برنامه تشکر کرد.

عوامل برنامه «لوبیا فردا زود بیا» عبارتند از: کارگردان، مجری و بازیگر: مجید قناد، بازیگران: حسین مزینانی، سپهر قناد، رسول قنبری و فرشید عسگری، نویسنده و کارگردان نمایشی: حسین مزینانی، تهیه کنندگان: مجید قناد و حمید علیزاده، مدیر تولید: منتظری، نویسنده و شاعر: رودابه حمزه‌ای، آهنگساز و تنظیم: مهرداد یکتا، روابط عمومی: آزاده فضلی.

کد خبر 596875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha