استاندار کردستان در پیامی شهادت ۲ نفر از نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان در شهرستان مریوان را تسلیت گفت.

ارم سپاه

به گزارش همشهری آنلاین در بخشی از پیام «بهمن مرادنیا»  استاندار کردستان آمده است:

«خبر شهادت ۲ نفر از نیروهای جان بر کف سپاه بیت المقدس کردستان به دست گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی مریوان باعث اندوه فراوان شد.

دشمنان قسم خورده این آب و خاک با چنین اقدامات کور و بی حاصلی قصد دارند با نا امن جلوه دادن کردستان به اهداف شوم و پلید خود برسند و استان را از مسیر توسعە و پیشرفت همە جانبە باز دارند.

به همین دلیل است که در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ماه مبارک رمضان و نیز در زمانی که چرخ توسعه در کردستان به حرکت در آمده است دست به انجام چنین اعمال ضد انسانی و تروریستی می‌زنند، غافل از این که خون به خاک ریخته فرزندان غیور کردستان درخت انقلاب را بیش از گذشته تنومند می سازد و عزم مسوولان استان را جهت خدمتگزاری راسخ‌تر می‌کند.

اینجانب شهادت سربازان ولایت «عثمان جهانی و ناصر امینی» را به خانواده این عزیزان، مردم شریف کردستان و همچنین همرزمان غیور آنان در سپاه بیت المقدس کردستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال خواهانم روح پاک و آسمانی آنها را با شهدای رمضان محشور سازد.»

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با عناصر یک تیم تروریستی در منطقه مریوان و به هلاکت رساندن ۲ نفر از آن‌ها خبر داد. در این  اطلاعیه آمده است که ساعت ۲۰ شب گذشته (اول اردیبهشت) رزمندگان بومی شهرستان مریوان با عناصر ضد انقلاب درگیر شدند. در این درگیری ۲ عضو از عناصر این گروه تروریستی ضد انقلاب به هلاکت رسیدند و تعدادی از آنان نیز زخمی و اعضای باقی مانده با توجه به شرایط منطقه متواری شدند.

کد خبر 596735
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha