مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
۰ نفر

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی به‌شدت در مبادی ورودی استان در حال اجرا است، گفت:تمامی مبادی ورودی مازندران برای هفته آینده نیز به روی خودروهای غیر بومی مسدود خواهد بود.

ممنوعیت ورود خودروها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ قدمی افزود: پلیس در مبادی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و محورهای شرقی و غربی استان به صورت ایست و بازرسی مستقر شده و اجازه تردد به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهد.

وی گفت: گشت‌های کنترل پلیس راه استان مازندران در محدوده تونل کندوان محور چالوس، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه، در سه راهی تلمادره محور ساری سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در ۵۷ نقطه ورودی شهرهای استان حضور دارند، افزود: افرادی که بدون داشتن مجوز قصد ورود به مازندران را داشته باشند اعمال قانون و به مبدا بازگردانده می‌شوند.

سرهنگ قدمی گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهرهای استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

او از افراد خواست با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

کد خبر 596702

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha