چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
۰ نفر

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان آقای تاج‌زاده را تأیید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

کرباسچی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، غلامحسین کرباسچی درباره احتمال کاندیداتوری سیدمصطفی تاج‌زاده برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نظر رسانه منتسب به کارگزاران درخصوص احتمال شکاف بین اصلاح‌طلبان، گفت: این‌ که حضور ایشان باعث شکاف اصلاحات می‌شود باید جمع جبهه اصلاحات  آن را بررسی کنند. 

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی خاطرنشان کرد: من با اصل اعلام کاندیداتوری فردی مخالف نیستم، مخصوصاً ایشان که یک‌سری صحبت‌هایی داشته‌اند و بعضی دوستان هم به آن اشکال وارد کرده‌اند. به نظرم خوب است اگر وزارت کشور و شورای نگهبان ایشان را تأیید کنند و فکر می‌کنم این امر امتحان خوبی است که مشاهده کنیم مردم این نوع لحن و گفتار را انتخاب می‌کنند یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود گزینه نهایی حزب کارگزاران سازندگی محمدجواد ظریف و اسحاق جهانگیری است آیا چنین موضوعی صحت دارد یا خیر، گفت: هنوز شخصی اعلام کاندیداتوری نکرده است، نه آقای ظریف و نه آقای جهانگیری هنگامی که فردی اعلام نکرده است و می‌گوید من نمی‌آیم چگونه کاندیدا کنیم؟

کد خبر 596656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha