مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس پس از گذشت چندین روز از کمبود مرغ در استان و تشکیل صف‌های طولانی، امروز چهارشنبه اول اردیبهشت‌ اعلام کرده که مشکل کمبود مرغ برطرف شده است.

مرغ

مدتی است که با صف‌های طولانی مرغ در سراسر استان فارس مواجه هستیم؛ موضوعی که موجب سردرگمی و نگرانی شهروندان شده است. آنها معتقدند در شرایط فعلی و با وجود بیماری کرونا تشکیل چنین صف‌هایی منجر به سرایت بیشتر بیماری خواهد شد.

صمد رنجبری در گفت‌وگو با همشهری آنلاین دلیل کمبود مرغ در استان را اعلام نرخ مصوب دانست و بیان کرد: این کمبود فقط برای کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها بوده است.

وی گفت: مرغ مورد نیاز استان از همین امروز به مقدار ۳۵۰ تن روانه بازار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

رنجبری در مورد نرخ جدید گوشت مرغ اظهار کرد: قیمتی که برای مرغ تصویب شده ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است. این قیمت در روزهای گذشته ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده بود. قیمت مصوب مرغ منجمد نیز در بازار استان ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: همه واحدهای عرضه‌کننده گوشت مرغ باید تابع نرخ تعیین‌شده باشند. در غیر این صورت با متخلفان برخورد خواهد شد.

بر اساس این گزارش، متوسط مصرف روزانه گوشت مرغ در استان حدود ۳۵۰ تن است که این میزان مرغ از تولیدکنندگان داخل استان تأمین می‌شود.  

کد خبر 596534

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha