مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
۰ نفر

این روزها یکی از موارد پرمصرف و همین‌طور ضروری برای خودروها، استفاده از ردیاب یا جی‌پی‌اس خودرو است و استفاده از جی‌پی‌اس امنیت خودرو را تضمین می‌کند.

وایزر

این روزها دستگاه های مختلفی در بازار وجود دارند که از نظر ظاهری با یکدیگر متفاوت می باشند اما به هنگام خرید جی پی اس خودرو باید به این مورد دقت کنید که کدام یک کیفیت و کارایی بهتری دارند. تفاوت اصلی ردیاب های مختلف در قطعات متفاوتی است که در آنها به کار میرود.

علاوه بر ردیاب خودرو، نرم افزارها و اپلیکیشنی هایی که مورد استفاده قرار میگیرند نیز متفاوت هستند. کارشناسان ما در شرکت وایزر با ارائه این گزارش در نظر دارند تا شما عزیزان را با ۵ مور از بهترین نرم افزارهای ردیاب خودرو آشنا کنند.

معرفی بهترین نرم افزارهای ردیاب خودرو

قبل از اینکه  به معرفی بهترین نرم افزارهای جی پی اس خودرو بپردازیم، بهتر است در ابتدا جی پی اس خودرو و نحوه عملکرد آن را به شما معرفی کنیم.

جی پی اس (GPS) مخفف کلمه Global Positioning Systems بوده و به معنای سیستم موقعیت یاب جهانی می باشد. در بیانی کلی باید بگوییم GPS سامانه ای است که به کمک ۲۴ ماهواره قرار گرفته در مدار زمین (که نواستار نامیده می‌ شوند)، موقعیت جغرافیایی گیرنده ‌های این ماهواره ‌ها را مشخص می ‌کند. به بیان ساده ‌تر، جی پی اس سیستم موقعیت ‌یابی است که هر وسیله دارای گیرنده جی پی اس را به راحتی ردیابی می‌کند.

جی پی اس (GPS) یک سیستم ناوبری ماهواره ای به صورت رایگان است که اطلاعات مکانی و همینطور زمانی گیرنده را در تمام شرایط آب و هوایی و در هر نقطه از جهان فراهم می سازد.هدف اولیه از طراحی این سیستم ماهواره ای یا جی پی اس، برای اهداف نظامی بوده، اما به مرور زمان و از سال ۱۹۸۰ برای استفاده های غیر نظامی و نقشه برداری و همینطور کاربری های دیگری همچون تجاری و مدنی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار KING یکی از انواع نرم افزارهای ردیاب خودرو

یکی از انواع نرم افزارهای مورد استفاده برای ردیاب خودرو، نرم افزار کینگ (KING) می باشد و در زمینه ردیابی خودرو و همینطور اشخاص مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزار برای شهرهای مختلف ایران مانند اردبیل، ارومیه، رشت، زنجان، تهران، تبریز و دیگر شهرهای ایران بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

از امکانات کلی این نرم افزار می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:

· نمایش و ردیابی آنلاین جابجایی تمامی وسایل نقلیه روی نقشه به صورت جداگانه

· نمایش زمان، مکان، محل و مدت توقف ها

· نمایش مسیر حرکت

· ایجاد حصارهای خطی، دایره ای و حتی مسیر حرکت یک روز یا یک ساعت.

و...

استفاده از اپلیکیشن سرو برای ردیاب خودرو

یکی از کلیدی‌ترین نکات در نظر گرفته شده در طراحی نرم‌افزار سامانه ردیابی وایزر، "سرو"، ارائه نرم‌افزاری کاربرپسند با حداکثر راحتی در استفاده از آن بوده است.

نرم افزار سرو یکی از نرم افزارهای شرکت وایزر بوده که این نرم افزار را بر اساس پلتفرم های مختلفی همچون آی او اس، اندروید و همینطور تحت وب طراحی کرده اند.

محافظت از حریم خصوصی کاربران یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های اپلیکیشن سرو، برقراری ارتباط امن بین کاربر و دستگاه‌های وایزر میباشد. کاربر با استفاده از اپلیکیشن سرو کنترل کامل وسیله نقلیه خود را با امنیت بالا در اختیار خواهد داشت.

اپلیکیشن سرو به طور مداوم در حال بازبینی از سوی تیم مجرب و حرفه‌ ای کاوشکام آسیا بوده تا نرم ‌افزاری بی ‌عیب و نقص را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. اپلیکیشن ردیاب با فناوری‌ های به روز به طور پیوسته ارتقاء می ‌یابد تا رضایت ‌مندی مشتریان عزیز فراهم شود. هدف اصلی در طراحی این اپلیکیشن راحتی استفاده از امکانات ردیاب جی پی اس وایزر بوده که تیم مجرب و متخصص وایزر تا حدود زیادی به این مهم دست پیدا کرده ‌اند.

در طراحی این اپلیکیشن تمام موارد دزدگیرهای قدیمی نیز رعایت شده و علاوه بر نمایش تصویری موقعیت خودرو بر روی نمایشگر آن، امکان ردیابی خودرو از طریق GPS نیز در هر لحظه و هر مکان برای صاحب خودرو فراهم شده است. این اپلیکیشن به طور مداوم امکان آپدیت و به روز رسانی را دارا می ‌باشد و تیم مجرب و حرفه ‌ای وایزر تمام تلاش خود را به کار بسته تا امکانات این نرم ‌افزار وایزر را ارتقاء بخشد. جهت خرید ردیاب جی پی اس خودرو وایزر با هزینه مناسب و ارزان می توانید با وایزر در ارتباط باشید.

نرم افزار Tracksolid

یکی دیگر از انواع نرم افزارهای مورد استفاده برای ردیاب خودرو، استفاده از نرم افزار Tracksolid بوده که با به روز رسانی آن همواره قابلیت های جدیدی در اختیار شما خواهد بود. این نرم افزار هم برای پلتفرم های تحت وب، موبایل و همینطور ردیابی از طریق پیامک نیز وجود خواهد داشت.

نرم افزار ردیاب خودرو فاتحان

از دیگر انواع نرم افزارای ردیاب خودرو، می توان به نرم افزار ردیاب فاتحان اشاره کرد که این نرم افزار اپلیکیشن تحت سیستم عامل اندروید و همینطور IOS بوده که امر کنترل و مدیریت ناوگان های شخصی و سازمانی را با استفاده در نسخه موبایل برای کاربران بسیار آسان کرده است.

نرم افزار جی پی اس خودرو کریوت (Carriot)

نرم افزار ردیاب خودرو کریوت هم یکی دیگر از نرم افزارهای مناسب برای ردیابی خودرو می باشد که می توانید با نصب آن بر روی موبایل از مزایا و دیگر امکانات این نرم افزار بهره مند شوید.

سخن پایانی

برای تهیه جی پی اس خودرو و همینطور نرم افزار آن می توانید به شرکت وایزر مراجعه کنید. با مراجعه به وب سایت این مجموعه به نشانی (www.wizerco.com) می توانید انواع ردیاب خودرو تولید شده توسط این مجموعه را با کیفیت عالی و همینطور قیمت مناسب خریداری کنید.

با اپلیکیشن سرو وسیله‌ی نقلیه‌ی شما همیشه در دیدرس شماست! شما از طریق این اپلیکیشن می‌توانید با دستگاه ردیاب درون خودروی خود ارتباط داشته باشید و وضعیت خودروی خود را رصد و کنترل کنید. این اپلیکیشن بسیار کاربرپسند بوده و به انتخاب کاربر در هر یک از دو حالت ارتباط پیامکی و یا اینترنتی کار خواهد کرد.

کد خبر 596532

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha