«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره فرصت‌های وی برای مشارکت در رقابت انتخاباتی آینده گفت: «در وهله نخست می‌خواهم بگویم که برای حرف زدن درباره این موضوع هنوز زود است.» وی تاکید کرد که این موضوع را بسیار جدی گرفته و با جدیت کامل به آن فکر می‌کند اما از نقطه نظر قانونی نمی‌خواهد در حال حاضر این موضوع پخش شود.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، فاکس نیوز نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا در پاسخ به پرسشی درباره فرصت‌های وی برای مشارکت در رقابت انتخاباتی آینده گفت: «در وهله نخست می‌خواهم بگویم که برای حرف زدن درباره این موضوع هنوز زود است.»

ترامپ گفت که با توجه به نتایج انتخابات اخیر که در آن رای بیش از ۷۵ میلیون آمریکایی را کسب کرده از سطح بالایی از حمایت برخوردار است.

وی تاکید کرد که این موضوع را بسیار جدی گرفته و با جدیت کامل به آن فکر می‌کند اما از نقطه نظر قانونی نمی‌خواهد در حال حاضر این موضوع پخش شود.

ترامپ پیش از این در ماه مارس اعلام کرده بود که می‌خواهد تصمیم نهایی خود را درباره امکان نامزدی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری دور آینده اتخاذ کند.

کد خبر 596423

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    4 0
    پس با این اوصاف به زباله دان تاریخ نرفته و ممکنه برگرده و ......... از الان باید به فکر بود خدا رحم کنه
  • ی د IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    5 3
    خدای شهیدان همیشه زنده است در قران به یهودیان می فرماید (ان عدنا عدنا) برگردید من هم بر می گردم حالا اگر دولت و مجلس دوباره به امریکا امتیاز بدهند و برجام دیگری امضا کنند به خدا ، خدای شهیدان ترامپ دیگری خواهد فرستاد که ان بر جام را زیر پایش له خواهد کرد و جز ننگ ابدی بر تن دادگان به بر جام چیزی نخواهد ماند سنت خدا همیشه پا بر جا است
  • حمید IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    5 3
    البته اگر ترامپ تا آنزمان زنده بماند؟