سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
۰ نفر

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس هفته‌ای حداقل ۸۰ ساعت کاری دارند. از این ۸۰ ساعت کمتر از ۱۰ ساعت جلسه علنی است و مابقی وقت نماینده به حضور در حوزه انتخابیه و بررسی مسائل و مشکلات اختصاص دارد.

سید ناصر موسوی لارگانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی‌لارگانی، نماینده فلاورجان و عضو هیئت رئیسه مجلس، به کار بردن عبارت «تعطیلی مجلس» را صحیح نمی‌داند و می‌گوید فقط ۱۰ درصد از ۸۰ ساعت کاری هفتگی نمایندگان به جلسات علنی اختصاص دارد و ۹۰ درصد وقت کاری به موضوعات دیگری اختصاص دارد.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان مجلس هفته‌ای حداقل ۸۰ ساعت کاری دارند. از این ۸۰ ساعت کمتر از ۱۰ ساعت جلسه علنی است و همین حدود هم جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس. مابقی وقت نماینده به حضور در حوزه انتخابیه و بررسی مسائل و مشکلات، ملاقات مردمی و بررسی طرح‌ها و لوایح به علاوه ایفای وظایف نظارتی و تقنینی و نمونه‌های مشابه اختصاص دارد.

وی می‌افزاید: الآن هم که ۸ ساعت جلسات علنی لغو شده در واقع ۸ ساعت به سایر کارهای نمایندگان اضافه شده به این بخش و همچنان نماینده مجلس حداقل ۸۰ ساعت کار می‌کند. بنابراین از این حیث تعطیلی معنا ندارد.

کد خبر 596402

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha