همه ما در قبال محله و شهری که در آن زندگی می‌کنیم، مسئولیم.

پاسخ شهروندان

همشهری آنلاین _ ابوذر چهل امیرانی: در کنار اینکه هرکدام از ما باید در نگهداری تجهیزات شهری وآباد نگه داشتن محله خود تلاش کنیم، لازم است در زمان مشاهده مشکل یا نقصی در اطراف خود، آن را به مسئولان مربوطه اطلاع دهیم تا به حل آنها اقدام کنند. در این صورت، شهروند مسئولی خواهیم بود و به تبع آن، مسئولان نیز پاسخگو خواهند شد. راه‌های زیادی برای اعلام مشکلات و نیازهای شهری وجود دارد که یکی از آنها، اعلام نواقص به سامانه ۱۳۷ است. در کنار این سامانه شما می‌توانید با شماره ۲۳۰۲۳۴۸۳ هم تماس بگیرید و خبرنگاران همشهری محله را در جریان این مشکلات قرار دهید تا به مسئولان اعلام کنیم و پاسخ آنها را بشنویم.

شهروند

  • ضرورت زیباسازی بزرگراه شهید هاشمی

بزرگراه شهید هاشمی از محورهای مهم منطقه ۱۹ است که شهروندان برای رسیدن به حرم امام خمینی(ره) و بهشت زهرا(س) از آن استفاده می‌کنند. به همین دلیل همه روزه به‌خصوص روزهای پایانی هفته، هزاران نفر در این بزرگراه‌ تردد دارند و لازم است اقدام‌هایی برای زیباسازی این محور انجام شود تا رهگذران احساس آرامش کنند. به‌عنوان مثال، فضای سبز حاشیه این بزرگراه کم است و با وزش باد شاهد گرد و خاک زیاد در این بخش هستیم که مانع از دید کافی راننده‌ها می‌شود.
مصطفی عبادی، ساکن محله خانی‌آباد نو

درخواست از شما، پیگیری از ما، پاسخ از شهردار منطقه ۱۹
علی توکلی، شهردار منطقه ۱۹
  • ساماندهی بزرگراه با کاشت درخت

کاشت درخت در ۷۰ درصد از مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی به پایان رسیده و در مسیر باقیمانده نیز درحال انجام است. تاکنون ۲ هزار اصله درخت رودبار در حاشیه این بزرگراه کاشته شده و یک‌هزارمتر عملیات لوله‌کشی نیز برای آبیاری مکانیزه درختان به اجرا در آمده است. نگهداشت بزرگراه شهید هاشمی و افزایش ایمنی‌ تردد در آن با توجه به حجم‌ تردد خودروها در این مسیر مواصلاتی به‌ویژه برای دسترسی به بهشت زهرا(س) از اولویت‌های اجرایی شهرداری منطقه ۱۹ است. طرح ساماندهی گلفروشان در حاشیه بزرگراه هم سال گذشته اجرا شد و در سال جدید نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.
 

کد خبر 596258

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha