مجموع نظرات: ۱
سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا درباره نگهداری مقادیر غیرمتعارف وجوه نقد و اشیای گران‌قیمت در برخی منازل هشدار داد و از هموطنان خواست از خالی گذاشتن محل سکونت خود بدون رعایت اصول ایمنی خودداری کنند.

سارق

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ شهاب امینی رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی به تازگی موفق شدند با انجام تحقیقات پیچیده پلیسی و روش‌های علمی کشف جرایم، اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت منزل را که در چند استان کشور اقدام به سرقت میلیاردی وجوه نقد (انواع ارز) و اشیای قیمتی (طلا، جواهر، ساعت مچی و سکه) از منازل می‌کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

وی افزود: برخی هموطنان با وجود نگهداری مقادیر چشمگیر طلا و جواهر در منازل، همچنان نسبت به رعایت موارد ایمنی غفلت و به نوعی منازل خود را به گاو صندوق تبدیل می‌کنند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به ارتباط مستقیم افزایش ضریب ایمنی منازل با کاهش وقوع سرقت خاطرنشان کرد: بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد نگهداری اشیای قیمتی مانند طلا، جواهر و سکه در صندوق امانات بانک‌ها و استفاده از تجهیزات مناسب مانند دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های هشداردهنده و... می‌تواند سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

امینی در پایان از هموطنان خواست از ورود افراد ناشناس تحت عناوین مختلف (مامور برق، گاز، آب و...) به محل سکونت خود ممانعت کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.
 

کد خبر 596224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانایی رمز امنیت IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    1 4
    خونه همیشه امنترین محل برای انسانها بوده که مهمترین چیزای زندگیشون که در واقع همون زن و فرزندانشون هست را داخلش محافظت میکردند، پس هرچی دوست دارید تو خونه نگه دارید به شرطی که قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجره ها نصب کرده باشید چون به واقع، بدون قفل ضد دیلم هیچ دربی ضد سرقت نیست