مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت بیمه ایران، مجموعه برج میلاد و استفاده کنندگان از آن را تا سقف 252 میلیارد تومان در مقابل کلیه خسارات بیمه کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت یادمان سازه، سید رضا میرصادقی مدیرعامل شرکت یادمان سازه با بیان این مطلب در خصوص علت انتخاب بیمه ایران از سوی این شرکت برای بیمه برج میلاد گفت: شرکت بیمه ایران در حدود 250 میلیون دلار اعتبار ارزی دارد و این توانایی را دارد که تا سقف 700 میلیون دلار خسارت پرداخت کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به خاص بودن بیمه نامه برج میلاد، کارشناسان بیمه ایران 3 ماه کار کارشناسی بر روی این پروژه بزرگ انجام داده و گزارش کاملی از کلیه تاسیسات و تجهیزات نصب شده، امکانات مختلف و حتی امکانات رفاهی موجود در پروژه تهیه کرده و  آمادگی پرداخت خسارات وارده به این پروژه را دارد.

مدیرعامل شرکت یادمان سازه در مورد نوع بیمه ارائه شده برای برج میلاد گفت: برج میلاد تحت پوشش جامع بیمه ایران قرار گرفته است. در این بیمه نامه جامع که به صورت اختصاصی طراحی شده است، تمامی بیمه نامه‌ها نظیر بیمه‌نامه تمام خطر پیمانکاران، بیمه‌نامه دوره بهره برداری، بیمه‌نامه مسولیت کارفرما، بیمه‌نامه مسولیت پارکینگ، بیمه‌نامه مسولیت بازدیدکنندگان و چندین بیمه‌نامه دیگر وجود دارد.

وی در ادامه افزود: بیمه برج میلاد به دو بخش تقسیم می شود.بخش اول کلیه امکانات، تاسیسات و تجهیزاتی که در پروژه وجود دارد نظیر پی، شفت، سازه راس، دکل آنتن، پارکینگ مرکزی، مرکز همایش ها، کلیه آسانسورهای موجود در مجموعه، کلیه تاسیسات مخابراتی، رادیو و تلویزیونی و در کل تمامی امکانات، تجهیزات، اماکن و تاسیسات که ارزش آن حدود 240 میلیارد تومان است.

میرصادقی در مورد بخش دوم و بیمه اشخاص گفت: بخش دوم بیمه نامه شامل بازدید کنندگان، کارگران و کلیه افرادی است که به هر طریق وارد مجموعه می شوند. در این بیمه نامه تا سقف 5 میلیون تومان هزینه درمان افراد آسیب دیده و دیه کامل به نرخ روز پرداخت می شوند. همچنین کلیه اتومبیل هایی نیز که وارد مجموعه می شوند در مقابل کلیه حوادث از قبیل سرقت، آتش سوزی و... بیمه هستند.

مدیر عامل شرکت یادمان سازه در پایان اظهار داشت: کل سقف پرداختی بیمه ایران در صورت وارد شدن خسارت به مجموعه، مبلغ 251 میلیارد و 800  میلیون تومان است که 145 میلیارد تومان از این مبلغ به برج و سازه راس آن تعلق دارد.

کد خبر 59617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز