مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

خرید از سایت‌های خارجی امروز بسیار رایج شده است. اصل بودن اجناس در این سایت‌ها و گاه ارزان بودنشان را می‌توان از علل استقبال ایرانیان از این گونه خرید دانست. خرید از سایت‌های خارجی بدون گمرک برای ما ایرانی‌ها رویایی دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد؛ اما این کار شاید آنقدرها هم سخت نباشد.

image-20210418110313-1.jpeg

اما چطور ممکن است با وجود تحریم های اقتصادی بتوان از خرید از سایت های خارجی را تجربه کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال پیشنهاد می کنیم متن زیر را مطالعه نمایید.

چرا خرید از سایت های خارجی رونق بسیار یافته است؟

قرن حاضر، قرن اینترنت و فضای مجازی است. کسب و کارهای اینترنتی به قدری در زندگی تک تک ما رخنه کرده اند که تقریبا بدون آن ها گاه زندگی بسیار دشوار به نظر می رسد. این امر به خصوص در شهرهای بزرگ و پرترافیکی همچون تهران بیش از سایر شهرستان ها ملموس است. بسیاری از شاغلین، خرید از فروشگاه های اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می دهند. درست است که امروزه بسیاری از برندهای معتبر دنیا در تهران یا شهرستان های مرزی مانند جلفا دارای شعب معتبری اند؛ اما گاه خرید جنسی خاص تنها با مراجعه به سایت های خارجی ممکن می شود. از طرفی اطمینان از اصل بودن کالا مهمترین مزیت خرید از سایت های خارجی محسوب می شود. گاه این وسایل در ایران یافت نشده و گاه قیمت اصل آن به قدری زیاد است که راهی جز سفارش آن از سایت های خارجی باقی نمی ماند. برای مثال بعضی از کتب دانشگاهی منابع پرقدرتی برای نوشتن مقاله یا پایان نامه یک دانشجو یا استاد دانشگاه است اما آن کتاب در ایران یافت نمی شود. خوشبختانه امروزه به کمک شرکت های واسطه می تواند هر چیزی را از سایت های خارجی خریده و در ایران تحویل گرفت.

خرید از کدام سایت های خارجی رواج بسیار دارد؟

حتما نام فروشگاه اینترنتی آمازون را یا علی بابا را بسیار شنیده اید. آمازون یکی از بهترین سایت های خارجی برای خرید برندهای مطرح دنیا است؛ اما از آنجایی که اکنون در شرایط تحریم به سر می بریم، ارسال برای ایران از طریق این سایت وجود ندارد؛ اما شما می توانید با کمک شرکت های وابسته از این سایت خرید کنید نحوه کار این شرکت ها به قرار زیر است:

· برای خرید کالا از آمازون ابتدا باید لینک کالا یا کالاهای مورد نظرتان را کپی کرده و برای شرکت میانجی گر بفرستید.

· قیمت محصول همراه با هزینه ارسال از دلار به ریال محاسبه شده و برای شما ارسال می شود.

· اگر مایل به خرید کالا بودید، هزینه را به کارت شرکت واسطه واریز کرده و منتظر رسیدن آن به ایران می شود.

آیا می‌توان از سایت‌های خارجی بدون گمرک خرید کرد؟

کاری که شرکت های واسطه می کنند در واقع حذف آدرس ایران در هنگام خرید کالا است. آن ها کالا را در آمریکا دریافت کرده و سپس از طرق مختل به ایران می فرستند. خرید از سایت علی بابا یا هر سایت خارجی دیگری نیز دقیقا به همین شکل است. بنابراین در ظاهر خرید از سایت های خارجی بدون گمرک است اما هزینه ارسالی که پرداخت می کنید در واقع همان هزینه گمرک محسوب می شود.

آیا می‌توان از سایت‌های خارجی بدون گمرک خرید کرد؟

اگر امکان خرید از سایت های خارجی بدون گمرک وجود ندارد چرا همچنان پرطرفدار است؟

بسیاری از افراد به دنبال خرید از سایت های خارجی به خصوص آمازون بدون گمرک اند. نبود چنین امکانی گاه موجب دلسردی افراد شده و تصور اینکه تحریم ها مانعی بزرگ بر سر راه خرید از آمازون اند، گاه حتی اعتماد به شرکت های واسطه را نیز دچار مختل می کند؛ اما با گسترش فناوری، امروزه بسیاری از مردم از نقش پررنگ این شرکت ها آگاه بوده و بیش از گذشته به آن ها اعتماد می کنند. خرید از سایت ها ی خارجی مانند آمازون به خصوص برای کسانی که اهمیت زیادی به برند بودن وسایل می دهند بسیار لذت بخش بوده و گاه این موضوع بر قیمت آن می چربد.

آیا می توان از سایر سایت های خارجی نیز به کمک شرکت های واسطه خرید کرد؟

بله. شرکت های واسطه تنها برای خرید از آمازون تاسیس نشده اند. خرید از سایت های خارجی مانند eBay، علی بابا، Bhphotovideo، Troostwijk، Thenorthface و Zalando و سایر سایت های معتبر خارجی از طریق شرکت های واسطه امکان پذیر است. برای آشنایی با این شرکت ها پیشنهاد می کنیم به قسمت نتیجه گیری مقاله توجه نمایید.

آیا می‌توان از سایت‌های خارجی بدون گمرک خرید کرد؟

جمع بندی

در این مقاله در مورد چگونگی خرید از سایت های خارجی به خصوص سایت آمازون پرداختیم. اگر مطالب این مقاله را مطالعه کرده باشید، اکنون دیگر می دانید که خرید از سایت های خارجی بدون گمرک امکان پذیر نیست اما این به معنی نبود هیچ‌گونه امکانی برای خرید از این سایت ها نیست. درست است که امروزه ایران در شرایط بسیار دشوار تحریم اقتصادی قرار دارد؛ اما شما می توانید خرید از سایت های خارجی را توسط شرکت های واسطه تجربه کنید. این شرکت های لینک کالای مورد نظر شما را دریافت کرده و بعد از برآورد قیمت، آن را به شما اعلام کرده و بعد از پرداخت هزینه توسط شما، سفارشتان ثبت و اکنون تنها کافیست به انتظار ورود کالا به ایران باشید. حال سوال اینجاست که بهترین شرکت های واسطه برای سفارش کالا از سایت های خارجی کدام ها هستند؟ برای شناخت این شرکت ها پیشنهاد می کنیم سری به به سایت نیازیتو بزنید. برای مراجعه به این سایت، شما می توانید از طریق سایت ( niazito.com ) وارد نیازیتو شده و با خدمات مختلف این سایت آشنا شوید.

کد خبر 595745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha