شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

سازمان سنجش آموزش کشور زمان انتشار نتیجه اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

کنکور دکتری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری فردا یکشنبه ۲۹ فروردین‌ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است و متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبی یا شماره پرونده همچنین شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند کارنامه نتایج اولیه آزمون خود را مشاهده کنند.

آن ‌دسته از متقاضیانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از روز دوشنبه ۳۰ فروردین تا پنج‌شنبه دوم اردیبهشت برای ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از عصر روز یکشنبه در دسترس متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام می‌شود.

متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است با کد دسترسی مندرج در کارنامه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.


 

کد خبر 595567

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha