مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
۰ نفر

فرماندار چالداران از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح نقاط حادثه خیز این شهرستان خبر داد

نقاط حادثه خیر چالدران

به گزارش همشهری آنلاین، شهرستان چالداران در آذربایجان غربی یکی از شهرهای مهم و دارای محورهای مواصلاتی به جنوب و شمال این استان است، اما راه های این شهرستان در سال‌های گذشته جزو راه های فرعی درجه  یک محسوب می‌شوند که همین درجه بندی مانعی برای اختصاص بودجه مناسب برای  رسیدگی به این جاده ها است.

تصادفات متعدد در جاده‌های چالداران

 فرمانده پلیس راه ماکو- چالداران، شوط و پلدشت با اشاره به تصادفت متعدد در این محورها می‌گوید: سرعت‌های غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و عدم استفاده از کمربندایمنی از عوامل تصادفات جاده ای دراین محورها است.

«علی حسن زاده»  با بیان اینکه استفاده از تلفن همراه در محورهای مواصلاتی این شهرستان از علل مهم تصادفات است، خاطرنشان کرد: علاوه بر سرنشینان جلو، سرنشینان عقب نیز باید کمربند ایمنی را ببندند زیرا یکی از بیشترین حوادث در اثر سرنگونی خودرو به وجود می‌آید.

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار

فرماندار چالداران هم با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ طرح ایمنی سازی جاده های چالداران اجرا می‌شود گفت: این طرح با هدف ایمن سازی جاده ها، کاهش بارترافیکی و زمینه سازی کاهش حوادث جاده ای اجرا می‌شود.

به گفته «حسن محمد زاده» چالداران با شهرستان‌های شوط، ماکو،  چایپاره و خوی ۲۵ نقطه حادثه خیز دارد که این محورها در مجموع  ۱۷۰ کیلومتررا شامل می‌شود.

وی ادامه می‌دهد: محورهای مواصلاتی این شهرستان فرعی درجه یک بودند که محورهای  چالدران به چایپاره و چالداران به خوی به اصلی  ارتقا پیدا کردند. امسال ۱۰ میلیارد ریال اعتبار ازسوی  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالداران برای اصلاح این جاده‌ها در نظر گرفته شده است.

کد خبر 595497

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha