با شیوع ویروس کرونا و خیز چهارم آن فروشگاه اینترنتی افق کوروش به منظور حفظ سلامت شهروندان در شهرهای وضعیت قرمز ایران ارسال محصولات سوپرمارکتی را رایگان و در کمتر از یک ساعت کرد.

image-20210415114528-1.jpeg

سوپرمارکت اینترنتی افق کوروش با محصولات متنوع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بسته بندی و ارسال رایگان در خدمت مشتریان عزیز است.

در افق کوروش می‌توانید خرید همه مایحتاج روزانه خود را بدون خارج شدن از منزل و گذراندن دوران قرنطینه، تنها با نصب اپلیکیشن اکالا یا ورود به سایت اکالا و همچنین با شماره ثابت 1536 انجام دهید و با ارسال رایگان و در کمتر از یک ساعت دریافت کنید.

با توجه به اینکه خرید اینترنتی این روزها و به خصوص با حلول ماه مبارک رمضان برای روزه داران به دلیل سختی رفت و آمد، بهترین و ایمن‌ترین راه برای جلوگیری و انتشار ویروس کرونا است، لذا برای حفظ جان خود و عزیزانتان از بزرگترین فروشگاه اینترنتی خریداری کنید و از گزینه ارسال رایگان بهره مند شوید.

در حال حاضر ۲۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز است. شهرستان‌های کلیبر و ملکان (آذربایجان شرقی)، چالدران و سردشت (آذربایجان غربی)، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، گرمی و مشگین‌شهر (اردبیل)، چادگان (اصفهان)، اشتهارد (البرز)، سیروان (ایلام)، جم (بوشهر)، قرچک و ملارد (تهران)، خانمیرزا (چهارمحال و بختیاری)، طبس (خراسان جنوبی)، بجستان، بردسکن، تربت جام، تربت حیدریه و کاشمر (خراسان رضوی)، جاجرم و گرمه (خراسان شمالی)، سلطانیه (زنجان)، استهبان، بوانات، پاسارگاد و نی‌ریز (فارس)، دهگلان (کردستان)، بردسیر (کرمان)، دالاهو و قصرشیرین (کرمانشاه)، گالیکش (گلستان)، سیاهکل، شفت و ماسال (گیلان)، جزیره کیش (هرمزگان) و اسدآباد (همدان) در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

همچنین به اطلاع می‌رساند در تهران و کرج نیز به دلیل وضعیت قرمز و پایداری ویروس کرونا، ارسال رایگان است.

شما روزه داران عزیز در هر نقطه از ایران که هستید و شهر شما در وضعیت قرمز قرار دارد، به سایت یا اپ اکالا همین حالا سر بزنید و با صرف کمترین زمان ممکن و آماده کردن لبست خرید، سفارش خود را بگذارید. 

فروشگاه اینترنتی افق کوروش در اسرع وقت و در اولین بازه زمانی انتخابی و در کمتر از یک ساعت خرید شما را از طریق ارسال رایگان به دست شما می‌رساند.

فروشگاه اینترنتی افق کوروش همواره به فکر رفاه و سلامت جسمی شما مشتریان همیشگی و وفادار در ماه رمضان است. امید است با کمک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بتوانیم دست به دست هم این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم و کرونا را شکست دهیم.

آدرس وبسایت: okala.com

آدرس نصب اپلیکیشن اکالا: okala.com/landing/mobile

سفارش تلفنی: 1536

کد خبر 595269

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha