پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

سلیقه مرز ندارد. یعنی نمی‌توانی جلوی آدم با سلیقه را با محدود کردن دست و پایش به محیطی محدود یا کاهش امکاناتش بگیری. کار خودش را می‌کند؛ ولو این که وسط جنگل اورگون آمریکا باشد.

جنگل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، چندی پیش اداره یا سازمان جنگل‌داری وظیفه درخت‌کاری در محوطه‌ای ۵۰‌ هکتاری را به یکی از این با سلیقه‌ها سپرد. او هم که نتوانست فقط به درخت‌کاری بپردازد، محوطه‌ای ۱۰۰ مترمربعی را برای کاشت ۲ نوع درخت انتخاب کرد. درخت‌هایی که در پاییز و بهار ۲ رنگ متفاوت دارند.

آنها را طوری کاشت که از دور یک شکلک خنده یا همان اسمایلی لبخند در جنگل نمایان شود و همان لبخند را به لب طبیعت‌گردها بیاورد.

پس از این که عکس‌های لبخند جنگل در فضای مجازی منتشر شد شرکت همپتون لومار به قول معروف مسئولیت آن را به‌عهده گرفت. آنها توضیح دادند که یکی از کارکنان آنها طراح این لبخند است و قرار است تا نیم قرن آینده هر کسی از این مسیر عبور می‌کند شاهد این لبخند ۱۰۰ مترمربعی باشد.

این اثر هنری که در منطقه پولک (Polk) جنگل‌های اورگون آمریکا قرار دارد، اکنون به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تصاویر طبیعی جهان نیز شناخته می‌شود.

کد خبر 595225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha