مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
۰ نفر

با ایجاد محدودیت‌های بهداشتی و مشکلات ایجادشده برای بسیاری از کسب و کارها، صاحبان صنایع و حرفه‌های گوناگون بیش از هر زمان دریافتند که آنلاین شدن کسب و کارها تا چه حد لازم و ضروری است.

image-20210414162039-1.jpeg

در آنلاین کردن کسب و کارها شاید چالش برانگیزترین کار ، تعامل و جذب مخاطبان یک حرفه است. سایت ها، اپ ها، صفحات مجازی و .. همه به عنوان گزینه هایی هستند تا کاربران را از خدمات و محصولات شما و سایر اطلاعات کسب و کارتان آگاه کنند.

ساخت اپلیکیشن

از میان گزینه های موجود برای این کار، ساخت اپلیکیشن به جهت رواج استفاده از اپلیکیشن ها توسط کاربران تلفن همراه بسیار مورد توجه است. همچنین با امکان معرفی اپلیکیشن به مارکت های اندروید و آی او اس، (گوگل پلی، کافه بازار و ..) شما یک گام به جلو خواهید رفت و عرصه ای برای تبلیغات و معرفی حرفه خود خواهید داشت.

ارائه بن تخفیف به مشتری، اطلاع‌رسانیِ تخفیفها و محصولات جدید، گفتگوی آنلاین و امکان خرید از درگاه های بانکی، امکان اطلاع رسانی هنگام مناسبت ها و فروش های ویژه یا رویدادهای کارتان از دیگر مزایای داشتن اپ برای شماست.

می دانیم ساخت اپلیکیشن علیرغم داشتن مزیتهای بسیار نیازمند صرف هزینه و زمان قابل توجهی است. اما امروزه راه های ساده و کم هزینه ای برای ساخت یک اپلیکیشن ایجاد شده و شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن سازهای آنلاین، اپی اختصاصی برای کسب و کارتان تهیه کنید. علاوه بر آن با داشتن اپلیکیشن مخصوص خودتان، با صرف کمترین هزینه از کسب و کارهای مشابه متمایز شده و برند خاص و پربازدیدی خواهید داشت.

طراحی اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز آنلاین

برای طراحی اپلیکیشن با یک برنامه ساز آنلاین، به دانش برنامه نویسی نیازی ندارید؛ کدنویسی های لازم از پیش برای شما انجام شده است! کافیست با استفاده از قالب ها و لیست امکانات موجود در اپلیکیشن ساز، طراحی مورد نظرتان را انتخاب کرده و تنظیماتی جزئی را برای اپلیکیشن خود انجام دهید.

در میان اپلیکیشن سازهای موجود، اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو این امکان را در اختیار شما قرار داده تا ابتدا در پنلی رایگان ساخت را پیش برده و پیش نمایش ساخت را از دموهای موجود مشاهده کنید.

با اپلیکیشن‌ساز اپتو، کسب و کار خود را آنلاین کنید

اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو

اپتو به عنوان یکی از اولین اپلیکیشن سازها در ایران با در نظر داشتن نیاز کاربران ایرانی، به شما این امکان را می دهد که در پنل تست رایگان، ایده ی خود را پیاده سازی و در صورت اطمینان خرید و فایل نصب برای گوشی های اندروید و آیفون را دریافت کنید.

شما با انجام تنظیماتی ساده با آموزش های ارائه شده می توانید ساخت اپلیکیشن اندروید ، ساخت اپلیکیشن آی او اس و نسخه وب اپ را تجربه کنید.

در صورتی که به سراغ این ایده (ساخت اپلیکیشن با اپ سازها) رفتید، توجه داشته باشید که لازم است تا اپ ساز ویژگی هایی داشته باشد:

۱- هزینه‌های ساخت  منطقی باشد.

۲- اپ ساز دارای پشتیبانی باشد.

۳- امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن و قابلیت انتشار در مارکت ها را داشته باشد.

۴- امکان توسعه اپلیکیشن در آینده وجود داشته باشد.

۵- دارای سرعت مطلوب و امکانات اختصاصی باشد.

6- سند و مدرک هویتی اپ را در اختیارتان قرار دهد.

با اپلیکیشن‌ساز اپتو، کسب و کار خود را آنلاین کنید

اپتو علاوه بر موارد بالا، در آخرین آپدیت خود امکان ساخت اپ نیمه اختصاصی و پیشرفته را به شما می دهد و شما علیرغم دریافت فایل اندروید، امکان دریافت وب اپ و ساخت اپلیکیشن ios را نیز خواهید داشت.

همین حالا می توانید با ثبت نام در "اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو" ساخت اپلیکیشن را آغاز کرده و از پنل تست  و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

کد خبر 595152

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha