تهیه‌کننده سریال «بی‌همگان» از شروع تولید این مجموعه پُربازیگر و پرماجرا خبر داد که سعی دارند این سریال را برای آنتن زمستان امسال شبکه سه سیما آماده کنند.

رضا میرکریمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سریال "بی‌همگان" روزهای پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد تا هرچه زودتر بتواند مهیای تولید شود. مجموعه تلویزیونی که ۴۰ قسمتی است و سعی دارد برای زمستان شبکه سه آماده شود. مهران مهام تهیه‌کننده این سریال گفت: این روزها در حال آماده کردن مقدمات کار، آخرین بازنویسی مجموعه "بی‌همگان" توسط علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی هستیم تا دو ماه دیگر کار در تهران کلید بخورد.  

او در پاسخ به این سؤال که کدام کارگردان، سریال "بی‌همگان" را می‌سازد، خاطرنشان کرد: رضا کریمی که او با آثار خوبی در سینما مثل "انعکاس" و "آدم‌کش" و در تلویزیون به سریال "گمشدگان" شناخته می‌شود، قرار است مجموعه تلویزیونی "بی‌همگان" را کارگردانی کند. آنالیزها و بازنویسی‌ها هم تحت نظر ایشان پیگیری می‌شود؛ ان‌شاءالله همه شرایط به خوبی کنار هم قرار بگیرند بتوانیم در خردادماه تولید را آغاز کنیم.  

مهام درباره بازگشت به ساخت درام بعد از چند سال، تأکید کرد: خوشبختانه در کارنامه‌ام درام‌های مختلف و متنوعی را تجربه کرده‌ام اما به دلیل اینکه مدت زیادی کارهای پشت سر هم کمدی را تهیه کردم این بازگشت به تعویق افتاد. مدت‌ها دغدغه داشتم در موضوع ازدواج و سبک زندگی کاری بکنم و البته در قالب طنز و کمدی هم آثاری تولید شد که از این فضا دور نبود؛ نهایتاً بعد از چند سال این اتفاق با "بی‌همگان" می‌افتد.  

این تهیه‌کننده تلویزیون همچنین درباره پیش‌بینی زمان تولید و پخش سریال، گفت: ۸، ۹ ماه فیلمبرداری برای سریال "بی‌همگان" پیش‌بینی کرده‌ایم و سعی داریم سریال را به آنتن زمستان امسال برسانیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این سریال همسانی و همطراز بودن ازدواج بین دخترها و پسرها را نشانه گرفته است.  

وی در خصوص انتخاب بازیگران، تأکید کرد: وقتی به فیلمنامه نگاه می‌کنیم شخصیت‌ها و اتفاقات آن‌قدر زیادند که باید سکانس‌های شلوغ و پربازیگری را تدارک ببینیم. من همیشه دوست دارم بازیگران جدید در کنار بازیگران قدیمی و کاربلد قرار بگیرند که ماحصل کارهایمان معرفی بازیگران جوان هم باشد. البته باز همه این اتفاقات، به نگاهِ آقای کریمی کارگردان وابسته است؛ حداقل ۱۰، ۱۵ شخصیت اصلی را به کاربلدها واگذار خواهیم کرد و قصد داریم از بازیگران جوان بیشتری استفاده کنیم.  

مهام در پایان از پخش سریال "بوتیمار" که قرار بود نوروز از شبکه سه سیما پخش شود، خبر داد و گفت: آخرین خبری که به ما داده‌اند این بوده که بعد از ماه مبارک رمضان این سریال پخش می‌شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد سریال خوبی شده و حرف‌ها و دغدغه‌های به‌روزی را مطرح می‌کند.  

 سریال "بی‌همگان" ۴۰ قسمتی، ملودرامی اجتماعی خانوادگی است که به همسانی و ازدواج بین دخترها و پسرها می‌پردازد. در این سریال دختر و پسری قصد دارند تا با یکدیگر ازدواج کنند، ‌ اما مسائلی سر راهشان قرار می‌گیرد. داستان از پیچیدگی‌هایی برخوردار است که بین شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان حاکم است.  

مهران مهام پیش از این سریال‌های "طلسم شدگان"، "خانه به دوش"، "خوش‌نشین‌ها"، "نقطه سرخط"، "نرگس"، "کارآگاهان"، "روزای بد به‌در"، "دردسرهای عظیم ۱ و ۲" را برای تلویزیون تهیه کرده است.  

کد خبر 595142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha