خبرها از هدف قرار گرفتن یک کشتی رژیم صهیونیستی در نزدیکی بندر الفجیره امارات حکایت می‌کند.

خاورميانه بندر فجيره

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، برخی منابع از هدف قرار گرفتن یک فروند کشتی رژیم صهیونیستی در ساحل بندر الفجیره امارات خبر دادند.

کانال ۱۲ اسرائیل نوشت در باره خسارات وارده به این کشتی نوشتحمله به کشتی اسرائیلی تلفات جانی نداشته است اما خسارات وارده قابل توجه است.، این کشتی اکنون برای بررسی خسارت وارد شده به بنادر امارات متحده عربی منتقل می شود.، علی رغم هدف قرار دادن کشتی، ایران ممکن است آخرین حرف خود را درباره عملیاتی که در نظر دارد نگفته باشد. 

 یک مقام بلند پایه اسرائیلی ایران را به این حمله متهم کرد و گفت احتمالا کشتی مورد اصابت موشک دور برد قرار گرفته است.

 یک هفته قبل از این، کشتی ایرانی در سواحل جیبوتی دچار حادثه شد. مقامات کشورمان، رژیم صهیونیستی را عامل این حادثه دانستند. وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با طفره‌ رفتن از پاسخ به سؤالی درباره حمله این رژیم به کشتی ایرانی «ساویز»، تهدیداتی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد.

 سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با اسپوتنیک درباره هدف قرارگرفتن کشتی ایرانی ساویز گفته بود: پس از انجام تحقیقات در خصوص حادثه کشتی ایرانی ساویز بدون تردید به عاملان آن پاسخ خواهیم داد. تا زمان مشخص شدن تحقیقات و شرایط حادثه کشتی ساویز نمی‌توانیم هیچ واکنشی نشان دهیم. وی ادامه داد: هیچ یک از کشورهای حوزه خلیج فارس را در حادثه کشتی ساویز در دریای سرخ متهم نمی‌کنیم.

کد خبر 594922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha