اگر قصد دارید در درس ریاضی نمره بالا و حتی ۲۰ بگیرید یا در ریاضی کنکور درصد بالایی بزنید از سایت ایران مدرس (بدون واسطه) یک معلم خصوصی ریاضی خوب با قیمت مناسب انتخاب کنید و در این درس مهم نتایج عالی بگیرید.

معلم خصوصی

چرا معلم خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری برای پیشرفت در درس ریاضی؟

تفاوتی نمی کند که می خواهید ریاضی پنجم، ششم، هفتم، ریاضی چهارم ابتدایی و یا هر مقطع دیگری را خوب یاد بگیرید، در هر صورت استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی برای پیشرفت در این درس بسیار مفید است. فرض کنید که می خواهید در ریاضی نهم نمره خوبی بگیرید. اگر یک معلم خصوصی ریاضی نهم خوب را در کنار خودتان داشته باشید به نسبت کتاب کمک آموزشی و یا فیلم آموزشی بسیار مفیدتر خواهد بود. معلم خصوصی خودش اشکالات شاگرد را تشخیص می دهد و با پرسیدن سوال از شاگرد متوجه خواهد شد که روی کدام قسمت های درس باید تمرکز بیشتری داشته باشد. اساتید خوب و مجرب ریاضی در کلاس های خصوصی آنلاین یا حضوری از شاگردهای خودشان حمایت کامل می کنند و با هوشیاری و بر طبق تجربه ای که دارند مطالب را به گونه ای تدریس می کنند که برای شاگرد مفید باشد. شاگرد حین آموزش ریاضی در کلاس های خصوصی می تواند از معلم خودش سوال بپرسد و این امکان حین استفاده از فیلم آموزشی و یا کتاب کمک درسی وجود ندارد. با شرکت در کلاس های خصوصی می توان در زمان صرفه جویی کرد و مطالب را به صورت عمقی و مفهومی یاد گرفت. برای پیشرفت در ریاضی اول و دوم دبستان، ریاضی هشتم، دوازدهم، ریاضیات عمومی ۱ و ۲ دانشگاهی، ریاضی کنکور و یا هر مقطع دیگری کلاس های خصوصی کاملا مفید و موثر است.

کلیک کنید: مشاهده معلم خصوصی ریاضی آنلاین در سامانه ایران مدرس

مقایسه کلاس خصوصی ریاضی آنلاین با تدریس ریاضی در منزل

۱- به صورت کلی تدریس خصوصی ریاضی در منزل به نسبت کلاس های خصوصی آنلاین و مجازی بازدهی بالاتری دارد و اگر شرایط فراهم باشد بهتر است از کلاس های حضوری (با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا) استفاده نمود.

۲-  کلاس خصوصی آنلاین هم مزیت هایی دارد که می تواند مفید باشد. استفاده از کلاس مجازی محدودیت مکانی و زمانی را از میان برداشته است و در ایام کرونایی امنیت بالاتری به لحاظ سلامت استاد و شاگرد دارد. در هر زمانی می توان از کلاس آنلاین استفاده نمود و با هر استادی از هر جای ایران و جهان می توان کلاس برگزار کرد.

۳- به صورت کلی نرخ کلاس های ریاضی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری کمتر است. در آموزش مجازی وقت استاد در مسیر رسیدن به منزل شاگرد تلف نمی شود و مشکلات ترافیک و هزینه رفت و آمد استاد هم حل خواهد شد. برای شاگرد هم نرخ کلاس ها مناسبتر است و در نتیجه تدریس آنلاین ریاضی برای هر دو طرف شاگرد و استاد مفید و به صرفه است.

۴-  در کلاس های آنلاین استاد بیشتر از فیلم و امکانات به روز تدریس مانند پاورپوینت و انیمیشن و ... استفاده می کند و از این لحاظ هم چنین کلاس هایی می تواند مفیدتر بوده و جذابیت بالاتری داشته باشد.

معلم خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری در ایران مدرس با بهترین قیمت

بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی چقدر است؟

همانطور که گفته شد قیمت معلم خصوصی ریاضی آنلاین به نسبت کلاس های حضوری کمتر است. اساتید برای کلاس خصوصی مجازی به نسبت کلاس خصوصی در منزل از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در نظر می گیرند. اگر می خواهید کلاس ریاضی را با بهترین نرخ داشته باشید ابتدا باید بدانید چه عواملی بر قیمت این کلاس ها موثر است. از جمله پارامترهای موثر بر قیمت کلاس خصوصی ریاضی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 - سابقه مدرس تدریس ریاضی: اساتیدی که تجربه بالاتری دارند قابل اعتمادتر هم هستند و چون شاگردهای زیادی داشته اند برای هر شاگرد جدید هم بهتر می دانند چه روند تدریسی را در پیش بگیرند تا بهترین بازدهی را داشته باشد. بنابراین ارزشش را دارد که با یک استاد با سابقه کلاس هماهنگ کنید و در عوض کمی هزینه بیشتری پرداخت نمائید.

-  شهر محل تدریس: قیمت کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان، تبریز، مشهد، شیراز، کرج و ... معمولا بیشتر است. در شهرهای بزرگتر هزینه ها بالاتر است و عواملی مانند ترافیک و مسافت طولانی باعث می شود مدرس ریاضی زمان بیشتری را برای رسیدن به کلاس از دست بدهد. البته این توضیحات بیشتر برای کلاس های حضوری ریاضی که در منزل برگزار می شود صادق است و برای کلاس های اینترنتی ریاضی این پارامتر دیگر اهمیت زیادی ندارد.

-  مقطع تحصیلی: قیمت تدریس ریاضی در مقاطع بالاتر بیشتر است. به عنوان مثال هزینه تدریس ریاضی مهندسی و معادلات دیفرانسیل از قیمت تدریس ریاضیات متوسطه بیشتر است. واضح است که نباید انتظار داشته باشیم قیمت تدریس خصوصی ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاهی با هزینه تدریس ریاضی چهارم دبستان یکی باشد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php  (بزرگترین مرجع معلم خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری و سایر دروس) در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید قیمت درخواستی هر مدرس برای کلاس خصوصی ریاضی هم ارائه شده است.

معلم خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری در ایران مدرس با بهترین قیمت

-  تضمینی و یا غیر تضمینی بودن کلاسهای تدریس خصوصی: در کلاسهای تضمینی ریاضی مدرس در صورتی هزینه دریافت می کند که شاگردش نتیجه مورد نظر را بگیرد. قیمت کلاسهای خصوصی تضمینی بالاتر است. برخی از اساتید کیفیت کلاس های خودشان را تضمین می کنند. اما برخی دیگر از اساتید ریاضی ۵۰ درصد یا کل مبلغ حق التدریس را بعد از قبولی شاگرد دریافت می نمایند. در صورت تمایل می توانید با این اساتید کلاس داشته باشید.

 - زمان هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی: در صورتیکه کلاسهای تدریس ریاضی در اوایل ترم هماهنگ شود با قیمت کمتری می توان این کلاسها را هماهنگ نمود. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در ایام امتحانات بیشتر است. اگر می خواهید از نتیجه گرفتن خودتان در امتحان ریاضی مطمئن باشید و در عین حال هزینه کمتری پرداخت کنید حتما کلاس ها را زودتر شروع کنید و به ایام امتحانات و فرجه ها موکول ننمائید. ریاضی درسی است که برای یادگیری به مرور و حل تمرین نیاز دارد و بنابراین بهتر است حتما هر چه زودتر کلاس ها را شروع کنید تا فرصت کافی برای مرور درس و حل تمرین و مسئله در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد می شود فیلم آموزشی در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی کنکور را ببینید. بهترین قیمت تدریس خصوصی ریاضی لزوما ارزان ترین قیمت نیست. سعی کنید با استاد مجرب کلاس داشته باشید. ممکن است نرخ هر جلسه تدریس اساتید مجرب بیشتر باشد ولی در نهایت بهتر نتیجه می گیرید و در تعداد جلسات کمتر هم درس تمام می شود. در سایت ایران مدرس www.IranModares.com  لیست کامل معلم های ریاضی و سایر دروس ارائه شده است.

چگونه بهترین معلم خصوصی ریاضی را داشته باشیم

برای اینکه بهترین معلم خصوصی ریاضی را داشته باشید به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی اساتید دقت کنید. با مدرسی کلاس داشته باشید که از دانشگاه خوب فارغ التحصیل شده است. در ایران مدرس فیلم نمونه تدریس ریاضی و نظرات شاگردهای قبلی هم ارائه شده است و می تواند راهنمای بسیار خوبی برای انتخاب معلم خصوصی ریاضی خوب باشد. سعی کنید قیمت کلاس را در اولویت اول قرار ندهید و با استادی کلاس داشته باشید که رزومه عالی و سوابق تدریس درخشانی دارد.

منبع: وبسایت معتبر تدریس خصوصی ایران مدرس

کد خبر 594877

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha