مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

معاونت عملیات فرودگاه بندرعباس گفت: پروازهای مسافربری به خارج کشور از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و شروع موج چهارم این بیماری به طور کامل متوقف شد.

فرودگاه بندرعباس

علی گل‌افشان در گفت‌وگو با خبرنگار همشهری آنلاین افزود: از ابتدای شروع بیماری همه‌گیر کرونا پروازهای خارجی از فرودگاه بین‌المللی بندرعباس کم و کم‌تر شد و در حال حاضر با آغاز موج چهارم این پروازها به صفر رسیده است.

وی ادامه داد: پروازهای داخلی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر داشتن سیاست‌های هواپیمایی کشوری با ۶۰ درصد ظرفیت مسافر، نصب دوربین‌های حرارتی و استفاده ۵۰ درصدی از ظرفیت اتوبوس‌های حمل مسافر انجام می‌شود.

گل‌افشان افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۳۰ پرواز داخلی در فرودگاه بین‌المللی بندرعباس انجام می‌شود، اما آمار مسافران پروازهای داخلی نسبت به سال پیش کاهش بیش از ۵۰ درصدی داشته است.

این مقام مسئول اظهار کرد: پیش از آغاز موج چهارم کرونا و ایجاد وضعیت قرمز در اکثر نقاط کشور برای بعضی از پروازها که بین شهرهایی با وضعیت قرمز انجام می‌شد در این فرودگاه تست کرونا از مسافران گرفته می‌شد، اما با وضعیت موجود و قرمز شدن حداکثری استان‌های کشور و درستورالعمل هواپیمایی دیگر تست کرونا انجام نمی‌شود.

کد خبر 594866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha