مجموع نظرات: ۶
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
۰ نفر

۱۵ هزار بسته معیشتی به همت خیرین و شورای هیأت‌های مذهبی استان قم در آستانه ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

بسته معیشتی

به گزارش همشهری آنلاین، مواسات و کمک‌های مومنانه از جمله سنت‌های حسنه در استان قم است. این روزها دفتر مرحوم آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی و شورای هیأت‌های مذهبی استان قم در کنار بسیج دانشجویی قدم در این راه گذاشته‌اند. در حاشیه آماده‌سلزی بسته‌های معیشتی با تعدادی از دست‌اندرکاران این طرح و خیرین گفت و گو کردیم.
حجت‌الاسلام سید جواد نورموسوی نماینده دفتر آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی در این باره به همشهری آنلاین گفت: در این طرح ۱۵ هزار سبد غذایی شامل ۷۰ تن برنج به همراه روغن، ماکارونی، سویا و رب گوجه به نیازمندان اهدا می‌شود. علاوه بر اینها ۵۰۰ میلیون تومان بن خرید یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای به خانواده‌های نیازمند تقدیم می‌شود.
جواد اشعری مسئول شورای هیأت‌های مذهبی استان قم نیز ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را ۵۰ میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: لوازم بهداشتی، ماسک و محصولات فرهنگی نیز همراه با بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.
حجت‌الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای مسئول ستاد اعتکاف استان و یکی از خیرین باسابقه گفت: انس، همدلی، همگرانی و پشتیبانی وجوه تمایز انسان است. بالاخره «صدها فرشته بوسه بر آن دست می‌زنند / کز کار خلق یک گره باز کنند»
حسینعلی بزرگ قمی یکی دیگر از خیرین استان توصیه مقام معظم رهبری در مورد کمک‌های مومنانه به مردم را یکی از عوامل انگیزه‌بخش در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی دانست.
هر کدام از ما می‌توانیم افراد نیازمند اطرافمان را شناسایی کنیم و به اندازه توانمان در این مواسات شرکت کنیم. ارزش هر کدام از این بسته‌های غذایی که قرار است در آستانه ماه مبارک رمضان گوشه‌ای از آلام خانواده‌های نیازمند را کم کند ۴۰۰ هزار تومان برآورد شده است.
 

کد خبر 594718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha