تیم پورتو در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف چلسی می‌رود که با توجه به نتیجه رفت کار بسیار سختی برای صعود به مرحله بعد دارد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین،پورتو در حالی باید امشب به مصاف چلسی برود که به دلیل محدودیت های کرونایی در انگلیس یوفا تصمیم گرفت تا هر دو بازی دو تیم در شهر سویا اسپانیا برگزار شود. با این حال طارمی و یارانش امشب بازی سختی برابر چلسی دارند چرا که آنها در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند و حالا باید برابر شاگردان توخل به برد پرگلی برای صعود به دور بعد برسند.

پورتو که پیش‌تر سابقه قهرمانی در اروپا را هم دارد در این فصل شرایط خوبی داشت و با نمایش خوب و البته درخشش ستارگانی، چون مهدی طارمی توانست در نهایت به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. آن‌ها خط دفاع خوبی دارند و با توجه به این که بر خلاف بازی قبلی مشکلی برای همراه داشتن طارمی هم ندارند، انتظار می‌رود تا نمایشی هجومی داشته باشند. بازیکنان پورتو که پیش‌تر توانسته بودند در تورین یوونتوس صاحب نام را حذف کنند، ممکن است که در این دیدار هم شگفتی آفرین شوند، بدون شک فارغ از هر چیزی امشب توجه میلیون‌ها ایرانی به دلیل حضور طارمی به این بازی خواهد بود.

کد خبر 594711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha