وزیر امور خارجه با تاکید بر ضرورت توجه نخبگان و مردم برای نیفتادن در دام مکارانه طراحی‌شده رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند انتقام توفیق در مسیر لغو تحریم‌های ظالمانه را از مردم ایران بگیرند ولی ما اجازه نخواهیم داد و انتقام این اقدام‌ها را از خود صهیونیست‌ها می‌گیریم.

تصوير ماهواره‌اي از سايت هسته‌اي نطنز

به گزارش همشهری‌آنلاین، شنیده‌های خبرنگار پارلمانی ایرنا از جلسه امروز ظریف با کمیسیون امنیت ملی مجلس حاکی از این است که در این جلسه محمدجواد ظریف گزارش کاملی از مذاکرات هفته گذشته در وین ارائه داده و نحوه پیگیری مواضع قطعی کشور در این مذاکرات را تشریح کرده است. 

وزیر امور خارجه در این نشست با اشاره به حادثه دیروز در نطنز بر ضرورت حفاظت مناسب از تاسیسات و دانشمندان هسته‌ای در این شرایط حساس تاکید کرد.

ظریف گفته است مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی صراحتا گفته بودند اجازه پیشرفت در رفع تحریم‌های ظالمانه را نخواهند داد و اکنون تصور می‌کنند به هدف خود می‌رسند. ولی صهیونیست‌ها پاسخ خود را در پیشرفت‌های بیشتر هسته‌ای خواهند گرفت.

 وزیر امور خارجه اضافه کرد: نطنز قوی‌تر از گذشته با استفاده از ماشین‌های پیشرفته‌تر ساخته خواهد شد و اگر فکر می‌کنند دست ما در مذاکره ضعیف شده است، اتفاقا این عمل زبونانه موضع ما را در مذاکرات قوی‌تر خواهد کرد و طرف‌های مذاکره باید بدانند اگر تاکنون با تاسیسات غنی‌سازی با ماشین‌های نسل اول مواجه بودند، الان نطنز می‌تواند مملو از سانتریفیوژهای پیشرفته با چند برابر توان غنی‌سازی باشد. 

ظریف در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه نخبگان و مردم برای نیفتادن در دام مکارانه طراحی‌شده رژیم صهیونیستی، گفته صهیونیست‌ها می‌خواهند انتقام توفیقات در مسیر لغو تحریم‌های ظالمانه را از مردم ایران بگیرند ولی ما اجازه نخواهیم داد و انتقام این اقدامات را از خود صهیونیست‌ها خواهیم گرفت.

کد خبر 594497

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 14
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    18 1
    فعلا شما ودولتتان دارید از بازنشستگان انتقام میگیرید شما فقط زورتان به ملت میرسد انتقامتان از خارجیها حرف است
  • سعید IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    14 3
    فقط مراقب هواپیماهای خودی باشید...
  • ايراني IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    13 5
    بگذاريد مردم ايران زندگي كنند نه اينكه تلاش براي زنده ماندن كنند
  • اصغر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    15 2
    چه بی سرو صاحبه این انرژی هسته ای که هرموقع بخوان اونجارو منفجر میکنن
  • آذربایجان US ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    13 0
    توفیق در مسیر لغو تحریم ها؟؟ فک نکنم آمریکایی ها اونقدر احمق باشن که بخوان بدون گرفتن امتیاز تحریم هارو لغو کنن.........
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    8 9
    انتقام بگیرید تا شاید مرهمی بر زخم های ما باشد